معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: عملیات حاج عمران یک برند برای استان ماست و شاید کمترین استان در یک عملیات خاص بوده است که به نام لرستان می‌شناسند.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۴۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، خجسته پور در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد اظهار داشت: عملیات حاج عمران یک برند برای استان ماست و شاید کمترین استان در یک عملیات خاص بوده است که به نام لرستان می‌شناسند.

وی افزود: ما باید به‌درستی از این ظرفیت استفاده کنیم، هرکجا سخن از عملیات حاج عمران باشد به یاد دلاوری‌های شهدای لرستان بیافتند.

معاون سیاسی استاندار لرستان عنوان کرد: چرا استان لرستان از ظرفیت سرداران و عملیات مانند حاج عمران نهایت بهر برداری را هم ببرد.

وی بابیان اینکه ما می‌توانیم از توریست مذهبی هم در استان لرستان بهره‌مند شویم، تصریح کرد: راد شرکت‌کننده در کاروان‌های راهیان نور به‌نوعی گردشگر هستند و از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند اما توریست ارزشی و مذهبی هستند که می‌توان از این ظرفیت در استان لرستان به نحو مطلوبی استفاده کرد.
خجسته پور گفت: حال که به دنبال این هستیم که لرستان از مقصد به معبر گردشگری تبدیل شود یکی از جلوه‌های ویژه‌ای که می‌تواند دیگران را جذب کند استفاده از نام و یاد سرداران شهید این استان است.

انتهای پیام /ش

ارسال نظرات