رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور؛
دکترحسین قدیانی در جمع نخبگان بسیج دانشجویی شهرکرد گفت: فضای علمی ضعیف و پایینی در جامعه حکم فرما می باشد که با توجه به وجود مراکز علمی متعدد خروجی مناسبی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۴۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در جمع نخبگان بسیج دانشجویی شهرکرد گفت: نظام آموزشی ما درخت تنومند بدون محصولی است. که دارای مشکلاتی اصولی و پایه ای فراوانی است.

دکترحسین قدیانی گفت: فضای علمی ضعیف و پایینی در جامعه حکم فرما می باشد که با توجه به وجود مراکز علمی متعدد خروجی مناسبی وجود ندارد.

وی افزود: دانشجویان باید رسالت بسیج دانشجویی را بدانند که از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) پنج مورد می باشد، که عبارت اند از؛ دفاع از اسلام و قرآن، پاسداری از اصل نه شرقی نه غربی، پیوند بین حوزه و دانشگاه، جلوگیری از نفوذ و تبعیت از ولایت.

در ادامه این نشست، سوالاتی از طرف نخبگان بسیجی در راستای حمایتها و تولیدات و اختراعات مطرح شد که آقای دکتر قدیانی به آنها پاسخ داد.

در پایان این برنامه سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری از اقدامات علمی و پژوهشی انجام شده و همچنین روند بسیار خوب اجرای برنامه های ابلاغی بسیج دانشجویی گزارشی ارائه کرد .

ارسال نظرات