جلسه اخلاق با حضور کلیه کارکنان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان و با سخنرانی حجت الاسلام نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۵۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان در جلسه اخلاق ضمن تبریك به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: این عالم عالم حجاب است و بر اساس تعالیم قرآن انسان مستقیما در محضر پروردگارش بود و در معیت او بود و با او صحبت می كرد اما وقتی پا در این عالم گذاشت اینها را فراموش كرد و پیامبران آمدند كه ما را دوباره به یاد آن عالم زیبا بیاورند و جلوی فراموش كاری بشر را بگیرند تا خدا را فراموش نكند و همیشه به یاد پروردگارش باشد.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به شخصیت آیت الله مطهری افزود: شهید مطهری همه عمرش وقف اسلام بود و عمر بسیار با بركتی داشت و چون فقط خدا را در نظر داشت و به دنبال درمان بیماری های اخلاقی، سیاسی و اجتماعی جامعه بود خداوند هم فضل خود را شامل حال ایشان كرده بود.

وی در ادامه اظهار داشت: شهید مطهری از اساتید برجسته و كم نظیری استفاده كرد و در واقع می توان گفت هم سرشار از استعداد و هم عاشق علم بود، وی از نظر لطافت روح انسان صاحب دلی بود و همیشه ولایت مدار و فرمانبر بود.

این مقام مسئول با اشاره به امام سجاد علیه السلام تصریح کرد: بالاترین امتیازی كه امام سجاد علیه السلام داشت این بود كه كنار چشمه شهادت بود و تشنه شهادت هم بود اما به خاطر خدا این شربت را ننوشید تا از خون شهدا حفاظت كند و این خیلی مهم است كه ما از امام سجاد یاد بگیریم كه تكلیف مداری مهم تر از شهادت است .

وی در پایان خاطر نشان كرد : شما جوانان رزمنده باید هوشیار باشید، خوشا به حالتان كه همیشه پادر ركاب و آماده اجرای فرامین ولایت هستید قدر این توفیق را بدانید.

ارسال نظرات