فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: بسیج سازندگی بحث اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده و اقتصاد مقاومتی و فرهنگ‌سازی در این زمینه را مد نظر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۶۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از  نیریمیز، سرهنگ حسن دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» اظهار داشت: سپاه بحث اقتصاد مقاومتی را در راس برنامه‌های خود قرار داده و برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت داده و اقدامات مقاومتی را در شاخه‌های مختلف برنامه‌ریزی و انجام می‌دهد که بتوانیم در آینده در مقابل خیلی از تهدیدات ایستادگی کنیم و نظام جمهوری اسلامی را پیش ببریم.

 

 
وی افزود: بنابر تحقق منویات مقام معظم رهبری، سازمان بسیج سازندگی نیر در راستای محرومیت زدایی اقدام به احداث 2 واحد غسالخانه باکمک اهالی در روستاهای محروم کرده است.

 

دهقانی گفت: احداث غسالخانه در روستاهای جین قشلاقی و حاج محمود با همیاری سپاه و خیرین روستا در حال اتمام است و بالغ بر 300 میلیون ریال اعتبار تا کنون صرف شده است.
 

 

سرهنگ دهقانی با اشاره به برنامه هاي متنوع بسيج سازندگي در بحث اقتصاد مقاومتي گفت: احداث استخر ذخیره سازی آب کشاورزی در روستای خانشیر، مرمت و بهسازی مدارس، لایروبی انهار و.. گوشه ای ازفعالیت های بسیج سازندگی نیر در راساتای محرومیت زدایی است.

 

 

وی گفت: فعاليتهاي دامداري، پرورش طيور، پرورش آبزيان، قالي بافي و پرورش زنبور عسل، از برنامه هاي اقتصاد مقاومتي سپاه و بسيج سازندگي نیر محسوب مي شوند.
 

فرمانده سپاه ناحیه نیر از اختصاص اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال 95 به شهرستان خبر داد.

 

 دهقانی خاطرنشان کرد: در اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی فرهنگ خوداتکایی و خودباوری را در بین مردم برای ماندگاری مردم در روستا‌ها نشر می‌دهد.
 

 

وی افزود: طرح هاي اجرايي بسيج سازندگي با هدف حمايت و توسعه توليد محلي و اشتغالزايي، تشويق مردم در توليد محصولات خانگي و خودكفايي خانوارهاي روستايي توسط بسيج سازندگي حوزه مقاومت نیر در حال اجراء است.

 

 


ارسال نظرات