خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در حد گفتمان و با زدن پرده ای با عنوان اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال مشکلی حل نمی شود. قطعا مدیران کارآمد و انقلابی می خواهیم که با رویکرد انقلابی و آسیب شناسی زمینه را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۸۵۷۸۱۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص " اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال" اظهارداشت: در سخنان رهبرمعظم انقلاب در ابتدای سال در حرم رضوی  دو ویژگی برجسته اول کارآمدی و دوم انقلابی را ملاحظه می کنید.
 
اجرای فرمان ولایت از لحاظ شرعی و قانونی ارجعیت دارد
 
وی با تاکید بر اینکه اجرای فرمان ولایت از لحاظ شرعی و قانونی ارجعیت دارد، عنوان کرد: چندین سال است رهبر انقلاب در فرمایشات، هشدارها و تدابیرشان بر اقتصادمقاومتی تاکید دارند که در راستای آن تقویت توانمندی های داخلی است و امسال که سال اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال است چقدر توجه به زیرساخت ها ، تکیه بر توان داخلی و اشتغالزایی انجام شده است؟
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه همه مدیران می دانند که اشتغال از مشکلات جامعه است افزود: همه مدیران می دانند که تولید اگر در جامعه رونق پیدا کند زمینه برای رشد جامعه فراهم می شود و برای حل مشکلات اشتغال و سایر موارد آنجایی زمینه فراهم می شود که روحیه انقلابی، تقوا در رأس و هدف اصلی، اسلام باشد.
 
وی متذکر شد: اسلام به ما درس می دهد، هم دنیا و هم آخرت ما را می خواهد اما چرا آسیب داریم . واردات آسیب است.
 
صادرات و واردات باید آسیب شناسی شود
 
 نوفرستی ادامه داد: رهبری تاکید دارند که واردات ما باید حساب شده باشد و اگر اجناسی در داخل کشور داریم چه ضرورتی دارد تولید خودمان را تعطیل کنیم که در حال حاضر کارخانجاتی با 50 سال سابقه تعطیل می شود و اشک انسان درمی آید که با واردات از خارج، کشورهای دیگر را تقویت می کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: اکثر آسیب هایی که داریم به این علت است که روحیه انقلابی ضعیف شده است. وقتی مردم انقلاب کردند و امام فرمودند "ما فرزند رمضان هستیم" یعنی امت اسلامی باید سختی ها را تحمل کنند.
 
تقویت روحیه انقلابی، چاره عبور از مشکلات اقتصادی
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه ما در مقطعی از تاریخ انقلاب باید یک سری سختی ها را تحمل کنیم تا بتوانیم روی پای خودمان بایستیم، گفت: در عهدنامه امیرالمومنین داریم که مدیران کارآمد و کارشناس باید در زمینه واردات و صادارات  آسیب شناسی کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در مصرف گرایی زیاد آسیب داریم و با همایش ها و مراسم کاری پیش نمی رود. از خودمان باید شروع کنیم خیلی اسراف ها است که باعث می شود انتظارات برآورده نشود.
 
نوفرستی تصریح کرد: در حد گفتمان و با زدن پرده ای با عنوان اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال مشکلی حل نمی شود. قطعا مدیران  کارآمد و انقلابی می خواهیم که با رویکرد انقلابی و آسیب شناسی زمینه را فراهم کنند.
 
وی عنوان کرد: در طول تاریخ باید بررسی کنیم در مقاطعی که مدیران نظام با ولایت همراه شدند و درس گرفتند پیشرفت هایی داشتیم.
 
از دست دادن نخبگان، جفای به نظام اسلامی است
 
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه امروز یکی از آسیب ها نبود روحیه انقلابی و استفاده نکردن از نیروهای کارآمد است گفت: توانمندی های داخلی را حساب نمی کنیم. متخصص ما می رود در کشورهای دیگر و  آنهایی که می مانند هم به صورت قراردادی کار می کنند.
 
وی ادامه داد: آنجا که روحیه انقلابی نیست، به نخبگان در رشته های مختلف بها داده نمی شود و به جای اینکه از توانمندی ها و ظرفیت ها در رشد تولیدی و اقتصادی استفاده کنیم از دست می روند و در کشورهای دیگر از آنها استفاده می شود. این جفای به نظام اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها