خبرهای داغ:
کارشناس شهرداری ناحیه 2 شهر پردیسان قم:
روح الله رحیمی کارشناس شهرداری ناحیه 2 شهر پردیسان قم گفت: از آنجایی که بسیج همیشه در صحنه بوده است می تواند در زمینه فرهنگی در شهر پردیسان موفقیت های زیادی را کسب نماید.
کد خبر: ۸۸۵۷۸۲۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، روح الله رحیمی کارشناس شهرداری ناحیه 2 شهر پردیسان در این جلسه ابراز داشت: با توجه به اینکه جمعیت شهر پردیسان 147 هزار نفر می باشد و جمعیت نسبتاً بالایی است بنابراین در زمینه فرهنگی کار زیادی می بایست انجام شود.

وی افزود: از آنجایی که بسیج همیشه در صحنه بوده است می تواند در زمینه فرهنگی در شهر پردیسان موفقیت هایی را کسب نماید.

در ادامه رحیمی از تحقیقات انجام شده در مورد آسیب های فرهنگی واجتماعی منطقه پردیسان توسط پایگاه سلامت طلوع مهر گزارشاتی در اختیار فرمانده حوزه حضرت نرجس(س) قرار داد تا از پتانسیل بسیج و تجربه های موفق این حوزه مورد استفاده قرار گیرد.

لیلی اسماعیلی فرمانده حوزه حضرت نرجس(س) از روح الله رحیمی نقشه محدوده استحفاظی شهر پردیسان قم را در خواست نمود تا حوزه بتواند اطلاعات دقیق تری برای تحقیقات داشته باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه قرار شد 17 پایگاه مقاومت بسیج تابعه حوزه حضرت نرجس(س) با تشکیل حلقات صالحین در رده های سنی مختلف از کودک تا پیشکسوت، آسیب های محدوده استحفاظی شهر پردیسان را سرلوحه مسائل تربیتی قرار دهند.

ارسال نظرات