خبرهای داغ:
پوربافرانی گفت: شخصیت معلم شخصیتی است برای مسائل معنوی و کار معلم،کار اقتصادی نیست کار معلم تولید انسان است تولید انسان برای خلق آینده و این معلم را متمایز می کند با سایر مشاغل و اقتصادی نبودن کار معلم در همه زمینه ها دیده شده است.
کد خبر: ۸۸۵۷۸۴۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاري بسيج ازخور : نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان خوروبیابانک در مراسم زنگ سپاس معلم در محل دبیرستان عصمت گفت: در برنامه ششم نگاه ویژه ای به شاغلین و بازنشستگان فرهنگی شده است که ان شاءالله به مرحله اجرا در آید.

عباسعلی پوربافرانی در این مراسم که با حضور اعضای شواری آموزش و پرورش برگزار شد اظهار کرد: شخصیت معلم شخصیتی است برای مسائل معنوی و کار معلم،کار اقتصادی نیست کار معلم تولید انسان است تولید انسان برای خلق آینده و این معلم را متمایز می کند با سایر مشاغل و اقتصادی نبودن کار معلم در همه زمینه ها دیده شده است.

وی افزود:خوروبیابانک در عرصه فرهنگ پیشتاز بوده است و شاعران و شخصیت های بزرگ نشان از سرپوشی کویر و کویریان است و در خواست ما این است معلمی که کارش تولید و مواد اولیه آن دانش آموز است مواد اولیه باید در یک قالب مناسب با ظرافت میکرونی(نانو)دراختیار معلم قرار گیرد تا این محصول کمترین خطا را داشته باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این تولید دو وجوه دارد یک وجوه آموزش و یک وجوه پرورش و دانش آموز و معلم نسبت به یکدیگر حقوقی دارند که اگر این حقوق دو طرفه رعایت شود محصول نهایی آن انسان کامل و متمایل به سوی کمال است.







ارسال نظرات
پر بیننده ها