مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشگر عملیاتی 31عاشورا:

حضور مردم در انتخابات عزم ملی برای حمایت از نظام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشگر عملیاتی 31عاشورا در جمع بسیجیان سپاه بستان آباد به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، برگزاری انتخابات پرشور را نشانه عزم ملی برای حمایت از انقلاب و نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۵۷۸۵۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسین علی در ادامه با اشاره به عزت ملت ایران در مقابل دشمنان ترس و خود باختگی در مقابل ظالمان را مغایر با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: نیروهای مسلح و توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات دشمنان بازدارنده است و هرگز برای ارتقای توان دفاعی خود از کسی اجازه نخواهیم گرفت .

وی بر ادامه مقاومت در برابر استکبار و ظالمان تاکید کرد و خواستار تقویت توان محور مقاومت در برابر استکبار بخصوص آمریکا و اسرائیل شد .

حجت الاسلام علی با بیان اینکه حضور آحاد ملت در پای صندوق های رای ضامن تداوم انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: مردم همیشه و در همه عرصه ها حضور فعال و گسترده دارند و مسئولان باید قدردان ملت باشند و با همه توان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند .

وی آگاهی و بصیرت را لازمه انتخاب نامزد اصلح برای ریاست جمهوری دانست و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین توجه جدی مردم به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و عملکرد گذشته آن ها را لازمه کسب بصیرت و آگاهی برشمرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار