خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی انجام شد؛
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه : فرمانده و جمعی از مسئولین و کارکنان سپاه کلاله با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۲۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه،فرمانده ، مسئول نمایندگی ، کارکنان ، برادران وظیفه و خواهران بسیجی سپاه کلاله با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلاله ضمن عرض خوش آمد گویی و تبریک و تهنیت به مناسبت اعیاد شعبانیه، توضیح مختصری در خصوص برنامه های انجام شده در هفته عقیدتی سیاسی را ارائه نمودند.
وی در ادامه افزود: اثر بخشی علم زمانی تاثیر دارد که با معنویت عجین شود،اگر علم با معنویت نباشد باعث سقوط انسان می شود.
حجت الاسلام کشیری در ادامه ضمن عرض تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان، ماه استغفار است و در این ماه رحمت و برکت خدا فراوان است.
وی افزود : هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که بر پایه و اساس اعتقادات شکل گرفته و همه پاسداران عزیز اول باید از لحاظ عقیده محکم باشند تا بتوانند با روحیه انقلابی حرکت انقلاب اسلامی را پیش ببرند ، دشمن از لباس سبز پاسداری ، سخت به وحشت می افتد و هیچ لباسی مقدس تر از لباس سپاه نیست که در خط اصلی ولایت فقیه باشد. 
به گفته حجت الاسلام کشیری؛ کسانی که سربازی امام زمان (عج) را می خواهند باید از میدان جنگ فرار نکند، دزدی نکند ، عمل حرام انجام ندهد ، عمل نامشروع انجام ندهد ، منکرات انجام ندهند ، کسی را به ناحق نزند ، زر و سیم نیندازند ، جو و گندم را احتکار نکند ، مسجد را ویران نکند ، به ناحق شهادت ندهد ، مومن را خار و کوچک نشمارید ، ربا نخورید ، در سختی ها مقاومت کنید ، خدا پرستان را لعنت نکنید ، شراب ننوشد ، لباس زربافت نپوشد ، لباس حریر و ابریشمی نپوشد ، فراری را تعقیب نکند ، به کافر و منافق انفاق کنید ، خون کسی را به ناحق نریزد ، لباس خز نپوشد ، خاک را بالشت خود قرار دهد ، از کار های زشت پرهیز کند ، امر به معروف و نهی از منکر کند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها