خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه گلستان؛

شهید حسینی به عنوان شهید شاخص رسانه گلستان انتخاب شد

مسئول بسیج رسانه گلستان گفت: شهید حسن حسینی به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان در سال ۱۳۹۶ معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۳۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از تسنیم، علی‎محمد جعفری عصر امروز در جمع بسیجیان اصحاب رسانه با حضور فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه شهید حسن حسینی به عنوان شهید شاخص رسانه گلستان انتخاب شد، اظهار داشت: امسال در برنامه‎های فرهنگی و آموزشی بسیج رسانه تنوع بیشتری داریم.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها نقش محوری در انتخابات دارند و توصیه می‎کنیم که اصحاب رسانه با روحیه انقلابی در عرصه بصیرت‎افزایی در جامعه بدرخشند.

مسئول بسیج رسانه گلستان یادآور شد: رسانه‎ها با فضای شفاف و به دور از تخریب انتخابات را رسانه‎ها دنبال کنند.

جعفری تاکید کرد: این جلسه با حضور بخشی از اصحاب رسانه استان گلستان در نظر گرفته شده  و در این جلسه مدیر مسئولان و سرپرستان هفته‎نامه، خبرگزاری‎ها برگزار شده است.

استکبار جهانی اسلام هراسی و سپاه‎هراسی را دنبال می‎کند

علی منصوری‎رضی، رئیس شورای قشر بسیج رسانه گلستان در این جلسه گفت: استکبار جهانی سپاه‎هراسی را دنبال می‎کند و برخی از افراد کم اندیش نیز این نگاه را دنبال می‎کنند

وی تصریح کرد: سپاه در برابر همه زیاد خواهی‎های استکبار جهانی از بدو انقلاب تا کنون ایستاده و تمامی قائله‎هایی که برعلیه انقلاب اسلامی در کشور بوده را سرکوب کرده است.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان گلستان تاکید کرد: سپاه و بسیج در همه عرصه‎ها فعالیت دارند و از آنجایی که تفکر بسیجی مانع رشد تفکر  استکباری آنها می‎شود و بر این اساس استکبار جهانی اسلام هراسی و سپاه‎هراسی را دنبال می‎کند.

منصوری‎ر ضی با بیان اینکه ولایتمداری از شاخصه‎های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، و  قبل از تاسیس بسیج رسانه نامی از شهدای رسانه نبود و این حرکت ماندگار در بخش شهدای رسانه انجام شده است باعث شد یکی از شهدای این استان به  عنوان شاخص کشوری مطرح شود.

وی افزود: بحث تجمیع نیروهای انقلابی با تشکیل بسیج رسانه در عرصه رسانه شکل گرفته و درصدد این است که نگاه یک رسانه انقلابی را با مسائل آموزشی تبیین کند.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان گلستان تاکید کرد: در بحث آموزش و بحث گرامیداشت و تکریم از خبرنگاران به خصوص در روز خبرنگاران نیاز است بسیج رسانه مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار