مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد:
به منظور افزایش بینش و بصیرت سیاسی کارکنان ناحیه روح الله یزد؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در جمع کارکنان و پیشکسوتان اقدام به روشنگری سیاسی نمود.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۶۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حجت الاسلام گندمی در این نشست گفت:ما در زندگی معمولی مرتب در حال انتخاب کردن هستیم وقتی خواسته باشیم خانه ای بخریم خودرویی تهیه کنیم چقدر پرس و جو می کنیم چقدر تحقیق می کنیم پس برای انتخاب رئیس جمهور که مسئله بسیار مهمتر از موارد دیگر روزمره زندگی است باید بیشتر تلاش کنیم و تحقیق کنیم.
وی در ادامه افزود:قرآن می گوید انسانی بصیرت ندارد مثل انسان کور است اگر بصیرت نداشته باشیم برای ریاست جمهوری نمی توانیم انتخاب خوبی داشته باشیم.با مطالعه تاریخ به این نکته پی خواهیم برد که اگر مردم و مسئولین و فرمانرواها به دنبال دنیا بروند و خوی دنیاطلبی و رفاه طلبی در آنها رشد کند سرانجامشان به شکست انجامیده است.
این کارشناس سیاسی در ادامه اذعان کرد:در تمامی دولتها سپاه کمک کار دولت بوده در انتخابات پیش رو هم سپاه قرار نیست مصداق مشخص بکند بلکه ملاکها و معیارها را معرفی می کند که تمام ملاکها و معیارهای انتخاب رئیس جمهور اصلح هم فرمایشات مقام معظم رهبری است.
متأسفانه در این سالهای اخیر دغدغة دولت جز کنسرت،دوچرخه سواری بانوان و گرفتن جشن چیز دیگری نبوده و وضعیت اقتصادی کشور بیش از گذشته اسف بارتر شده است.مردم در انتخابشان دقت کنند.
ارسال نظرات