مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت‌وگو با «بسیج»:

رئیس جمهور آینده با روحیه انقلابی و ولایت پذیری می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت سوق دهد

سردار سلیمانی با بیان اینکه مردم در انتخاب فرد اصلح بسیار تأثیرگذار هستند، گفت: رئیس جمهوری با روحیه انقلابی و ولایت پذیری می تواند این جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهد.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۶۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه طبق آیات قرآنی، مردم باید امانت الهی را به دست اهل اش بسپارند و برای رسیدن به این امر باید برنامه های کاندیداها را به دقت بررسی و فرد اصلح را انتخاب کنند، گفت: فردی که می خواهد رئیس جمهور آینده شود باید کارخانه‌های داخلی را احیا و در مباحث اقتصاد مقاومتی طبق فرامین رهبرانقلاب عمل کند.
 
وی ادامه داد: یکی از ویژگی های رئیس جمهور این است که تعاملات خوبی با سایر کشورها داشته باشد اما باید توجه کند که  در تعاملات خود، آرمان های انقلابی را مدنظر قرار دهد تا ارزش های ایران اسلامی زیر سوال نرود و یقینا تعاملات ما با سایر کشورها باید براساس رهنمودهای رهبری و همچنین ادامه رو آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا باشد.
 
مسئول سازمان اردویی بسیج در پایان با بیان اینکه رئیس جمهوری با روحیه انقلابی و ولایت پذیری می تواند این جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهد، خاطرنشان کرد: مردم در انتخاب فرد اصلح بسیار تأثیرگذار هستند و باید بررسی جدی در این مورد داشته باشند.
ارسال نظرات