حجت الاسلام جنگجو در گفت و گو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج گفت: مردم با تحقیق و بررسی می‌توانند فرد صاحب اندیشه، منطق و با دانش را انتخاب کنند و آینده خوبی را برای کشور رقم بزنند.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۶۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
حجت الاسلام جنگجو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه کاندیداها باید کاملا درست و منطقی برنامه‌ریزی داشته باشند تا مردم آن‌ها را بشنوند و نیکوترین و بهترین آن را انتخاب کنند، گفت: انتخاب یک مومن برای ریاست جمهوری بسیار مهم است و این از دستورات الهی است که مردم باید سخن را بشنوند و بهترین آن را انتخاب کنند.
 
وی ادامه داد: کاندیداها باید یک دستورالعمل جامع و کامل و قابل اجرا را در عرصه اقتصاد، فرهنگ، سیاست، بین‌الملل و... برای مردم تبیین کنند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه انتخاب اصلح، وظیفه ای است که بر دوش مردم گذاشته شده است، اظهار داشت: مردم با تحقیق و بررسی می‌توانند فرد صاحب اندیشه، منطق و با دانش را انتخاب کنند و آینده خوبی را برای کشور رقم بزنند.
 
حجت الاسلام جنگجو در پایان تاکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید به وعده هایی که می دهند، عملی کنند و اگر واقعاتوانایی عمل به وعده ای را ندارند، به مردم وعده بیهوده ندهند.
ارسال نظرات