مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی گفت:امروز ریس جمهور باید علمدار رهبر باشد و برای این منصب کسی را انتخاب کنیم که در برابر رهبر اظهار نظر نکند.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۸۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم؛ حجت الاسلام پولادی شب گذشته در اختتامیه هفته عقیدتی سیاسی همایش بصیرت افزایی بسیج که با حضور جمعی از بسیجیان و روحانیون شهرستان دیلم در مهدیه امام حسن عسگری(ع) این شهر برگزار شده بود با اشاره به موضوع مهدویت گفت: همه مذاهب و ادیان الهی منتظر منجی عالمند و ظهور این منجی بزرگ که همه بشریت انتظار قیام او را می کشند مقدماتی لازم دارد.
وی افزود: پیاده روی اربعین حسینی از جمله نشانه های ظهور و آخر الزمان است که در این پیچ تند تاریخ از اقسا نقاط دنیا با انواع مذهب و آیین حتی غیرمسلمان اما با احساس قرابت و محبت شگفت انگیزی نسبت به یکدیگر بدون هیچ مشکلی برپا می شود لذا حضرت هنگام ظهور خود را فرزند حسین بن علی (ع) معرفی می کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی ادامه داد  : وظیفه جمهوری اسلامی بر اساس صریح ق . ا زمینه سازی برای ظهور  حضرت حجت (عج) است و ما امت اسلامی باید تبعیت از ولایت و امامت را در عصر غیبت با ولی فقیه  تمرین کنیم.

این مقام مسئول در سپاه با  اظهار ناخرسندی از رویکرد بعضی محافل مذهبی بیان نمود:  ما شیعیان مراسم عزاداری برای اباعبدا...(ع) برپا می کنیم اما به مجرد اینکه منبری بخواهد نامی از ولایت فقیه ببرد با تذکر بانیان عزا مواجه می شود که وارد مسائل سیاسی نشوید! در حالیکه اسلام بدون ولایت اسلام آل سعود و ترکیه است.

وی تصریح کرد: امروز در تاریخ بجایی رسیده ایم که فرصت اشتباه نداریم باید برای ظهور تبعیت را یاد بگیریم و تمرین کنیم، کسی را انتخاب نکنیم که در مقابل ولایت فقیه بایستد .

پولادی با طرح این سوال که چرا هر دولتی بر سر کار می آید آخر کار اپوزیسیون می شود و با ولایت زاویه پیدا می کند ، اشکال کار کجاست ؟ 

وی در پاسخ  ضمن بیان اینکه  ما نظام ولایت فقیه داریم، ولایت فقیه در نگاه امام خمینی (ره) ولایت خدا است به هنجارشکنی های دینی در دوران اصلاحات پرداخت وگفت: مردم همیشه و در همه ابعاد مختلف حضور دارند و در برابر مشکلات صبر و تحمل داشته اند اما علت اصلی در زاویه دولت های گذشته با ولایت، حضور پی در پی وزرای مشخص و غیرانقلابی در دولت ها و حتی نفوذ  همان ها در دولت دهم بوده است.

حجت الاسلام پولادی تصریح کرد: امروز ریس جمهور باید علمدار رهبر باشد. کسی را می خواهیم که در برابر رهبر اظهار نظر نکند . باید به سمت تمدن اسلامی برویم. باید همچون شیخ زکزاکی برای ظهور کار کنیم .  

گفتنی است در پایان این برنامه تعدای از مربیان ومسئولین بسیجی در حوزه عقیدتی سیاسی با حضور امام جمعه شهر امام حسن و جانشین ناحیه مقاومت مورد تجلیل قرار گرفتند.         

 

   

ارسال نظرات
پر بیننده ها