خبرهای داغ:
یکی از مسئولان سابق سپاه عاشورا:

حضور مردم خنثی کننده توطئه/فرد اصلح از دشمن نمی هراسد

یکی از مسئولان سابق سپاه عاشورا در نشست روشنگری بسیج مهندسین مراغه، گفت: حضور گسترده مردم خنثی کننده تمام توطئه های دشمنان در طول 38سال پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۰۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد محمدزاده افزود: تا ایمان و حجاب است کفر هم است همیشه این ها روبروی هم هستند مگر اینکه یا تسلیم شوند و یا به هم غلبه کنند.

وی خاطر نشان کرد: چون انقلاب ما مشابه بعثت پیامبرگرامی اسلام صلی الله علیه و آله است بنابراین دشمنی دشمنان مقطعی و یکی دوروز نیست هدفش براندازی است یک روز با جنگ و یک روز با مسائل اقتصادی و فرهنگی و نفوذ.

وی تاکید کرد: دشمنمنتظر فرصت است تا منفذی پیدا کرد بهاین نظام مقدس و اسلام ضربه خواهد زد.

پیشکسوت عرصه جهاد و شهادتدر خصوص سوابق دشمن،اظهارداشت: در طول 38 سال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برجام و غیره توطئه دشمن را کم نکرده بلکه افزایش داده است تنها حضور مردم توانسته تمام توطئه های دشمن را خنثی بکند.

محمدزاده به پیام تاریخی امام خمینی(ره)؛ «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» اشاره و بیان کرد: دشمن به خاطر توافق با ایراننیست که به ایران وارد نشده بلکه از حضور بسیج و سپاه در ایران می ترسد و جرأت تعرض را پیدا نمی کند.

وی تاکید کرد: دشمن درصدد نفوذ، ضربه زدن و براندازی انقلاب اسلامی استو می خواهد این پرچماسلام را از دست ما بگیرد یا اگر نتوانست ظاهرش اسلامی باشد ولی محتویات آن را عوض بکند.

محمدزاده در ادامه افزود: این کشور مال ماست و امنیت آن وابسته به حضور مردم در پای صندوق های رای است هرچه قدر حضور زیاد و پر شور باشد امنیت زیاد خواهد شد.

وی نتیجه انتخابات را برای دشمن مهم عنوان و اظهار کرد: دشمن منتظر نتیجه انتخابات است تا ببیند که آیا افکار و اندیشه امام پیروز میدان خواهد بود یا آن هایی که می ترسند پیروز خواهند شد.

محمد زاده به برخی از خصوصیات دشمن از جمله غیر قابل اعتماد بودن و بدعهد بودن آن اشاره کرد و گفت: در انتخاباتپیش رو افرادی را انتخاب خواهیم کرد کهنترس و شجاع باشندو از دروغ گویی بپرهیزند و از دستاوردهای انقلاب دفاع و برای جوانان ایجاد اشتغال کند.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: این انقلاب را به افراد مومن و کاربلد بسپارید تا در مقابل دشمن ایستادگی کند و از حق و حقوق مردم محروم و مستضعف دفاع کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها