مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):
مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران ضربان قلاب جهان است، گفت: "جان برایان" رئیس اسبق سازمان CIA می گوید ختم انقلاب ایران را باید در انتخابات 96 بگیریم.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۲۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ حسین عباسیان در مراسم هیئت عاشقان ولایت حوزه بسیج 4 حضرت مریم سپاه ناحیه میثم مشهد با موضوع تسخیر قلب جهان در پازل انتخابات 96 به ایراد سخن پرداخت.
 
مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)در همین زمینه به راهبرد های آمریکاییان برای به دست گرفتن ضربان قلب جهان اشاره کرد و افزود: اولین راهبرد آنها؛ آنی، حساس، خطرناک و پر هزینه است که عبارت است از تهاجم نظامی و در تهاجم نظامی نیز 3 گزینه مد نظر دارند.

وی در تشریح گزینه های نظامی دشمن افزود: اولین اقدام دشمن در زمینه تهاجم نظامی  جنگ مستقیم ( جنگ تمام عیار ) می باشد که طبق محاسبات آنها برای این جنگ باید بیش از  1 میلیون و 500 هزار نیروی نظامی رزمی آموزش دیده تدارک ببینند و تجربه جنگ افغانستان و علاوه بر آن 8 سال جنگ تحمیلی به آنها نشان داد که این گزینه ناکارآمد است.

سرهنگ حسین عباسیان جنگ ضربتی یا تک آمریکایی را دومین اقدام ممکن برای آمریکاییان در گزینه نظامی خوانده و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا اعلام کرده است: « زمان بزن در روی آمریکایی ها تمام شده است »، زمان جنگ های ضربتی مثل بمباران تاسیسات مهم زیر بنایی بوشهر یا نطنز نیز سپری شده است علاوه بر اینکه در دیدار رئیس جمهور روسیه با مقام معظم رهبری، این پیام به آمریکاییان داده شده است؛ اگر جنگی بر علیه ایران شروع بشود، شروع آن با آمریکاییان است اما نقطه پایان آن را ایران تعیین می کند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا سومین نوع جنگ مستقیم را جنگ اسرائیلی دانست و افزود: در صورت تحقق چنین جنگی نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است.

سرهنگ پاسدار حسین عباسیان در جمع بندی این بخش تصریح کرد: افرادی که مطرح می کنند سایه شوم جنگ با مذاکرات از دروازه های ایران برطرف شده است، جمله ی بی معنایی را بیان می کنند.

ایشان به نوع جنگ های نیابتی کنونی اشاره کرد و افزود: تاریخ مصرف داعش تمام شده است و جنگ عربستان بر علیه یمن که یک نوع جنگ نیابتی بود و قرار بود چهل روزه تمام شود ابتر مانده است.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا به دومین راهبرد آمریکایی ها برای تسخیر ضربان قلب جهان اشاره کرد و افزود: دومین راهبرد زمان بر است برای آمریکاییان اما امید به نتیجه دارند که عبارت است از تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی.

هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع) ترویج اباحه گری را به عنوان اولین شیوه تغییر سبک زندگی دانست و افزود: اباحه گری یعنی کاری کنند که معروف  از معروف بودن بیفتد و منکر از منکر بودن.

ایشان به اهداف و شعار های دشمن در این زمینه اشاره کردند و افزودند: شعار آمریکاییان در این زمینه این است که باید کاری کرد که داشتن فرزند در بغل مادر ننگ و سگ در بغل زنان افتخار باشد . یا اینکه کاری کرد که دین فصلی و مقطعی باشد. مثلا فقط در محرم و صفر عزاداری کنند، به سر و سینه زنند و در بقیه سال رقاصی و نوازندگی و .. کنند.

سرهنگ پاسدار حسین عباسیان به نوع دوم شیوه تغییر سبک زندگی اشاره کرد و افزود: این نوع عبارت است از سازش پذیری با استکبار که در این زمینه بنیاد دفاع از دموکراسی، تسلیم شدن تهران را مبنی بر  تسلط غرب گرایان ایرانی به وفاداران انقلاب می دانند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا (ع) انتخابات را سومین راهبرد آمریکاییان برای تسخیر این ضربان قلب دانست و افزود: بحث انتخابات حساس، مقطعی و کم هزینه است و برای آنان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سرهنگ پاسدار حسین عباسیان به ویژگی های انتخابات ایران از دیدگاه آمریکاییان اشاره کرد و افزود: آنها به خوبی می دانند که انتخابات ایران سالم است و احساسات در انتخابات ایران بروز پیدا می کند.

ایشان در همین زمینه به سلامت انتخابات ایران اشاره کرد و تصریح کرد: رئیس دولت اصلاحات از صندوق های رأیی پیروز انتخابات شد که دولت هاشمی رفسنجانی علیرغم تبلیغات وسیع و فراوانی که اصلاح طلبان علیه او انجام دادند مجری آن بود و محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری شد که دولت اصلاحات آن را برگزار کرد و دولت یازدهم برنده انتخاباتی شد که دولت احمدی نژاد مجری و برگزار کننده آن بود.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا(ع) در پایان از توجه آمریکاییان به انتخابات ایران یاد کرده و افزود: "جان برایان" رئیس اسبق سازمان CIA می گوید ختم انقلاب ایران را باید در انتخابات 96 بگیریم و برای همین است که آنان به انتخابات این دوره از کشورمان چشم دوخته اند. 
 

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها