خبرهای داغ:
در چاپ سوم

«گشت ارشاد در آمریکا» به نمایشگاه کتاب آمد

چاپ سوم کتاب «گشت ارشاد در آمریکا» به سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسید.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۳۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج، چاپ سوم کتاب «گشت ارشاد در آمریکا» اثر سیدهاشم میرلوحی در نمایشگاه کتاب عرضه شد.

سید هاشم میرلوحی که به خاطر نوشتن دو کتاب «آمریکا بدون نقاب» و «یوسرائیل و صهیوناکراسی» در محافل علمی و دانشگاهی شناخته شده است، در کتاب «گشت ارشاد در آمریکا»، مانند دیگر دو کتب قبلی خویش، سعی داشته تا فقط از منابع و مآخذ آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی در نگارش آن بهره گیرد.

مؤلف در این اثر، به اوضاع فرهنگی و اجتماعی آمریکا و صدور فساد به دیگر کشورها می‌پردازد. وی برخی از موارد امر به معروف و نهی از منکر در آمریکا را بیان و تصریح می‌کند. در زمان‌های گذشته، با مصرف مشروبات الکلی، اسارت زن غربی، فرضیه تکاملی داروین و فساد، مبارزه جدی می‌کرده است. سپس چگونگی نفوذ صهیونیسم به آمریکا و برنامه‌های آنان برای ترویج فساد و بی بند و باری را توضیح می‌دهد.

این کتاب از بخش‌های زیر تشکیل شده است: بردگان مفت و مجانی، واکاوی وضعیت فرهنگی آمریکا و صدور فساد به دیگر کشورها، مبارزه با فساد و امر به معروف و نهی از منکر در آمریکا، مبارزه با مشروبات الکلی، گشت ارشاد در آمریکا، اسارت زن غربی، شلوارهای آویزان؛ طرح جدیدی از جهودان صهیونیست، آمار تکان دهنده سقط جنین، هالیوود و فیلم هایش و ساختار فکری ملعبه هایش، آزادی، منافق پروری، تجاوز بصری، برده و بردگی، بردگان نیکوتینی، مواد مخدر، سیستم بردگی نوین و...

کتاب «گشت ارشاد در آمریکا» در چاپ سوم در 288 صفحه با قیمت 12 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

دفتر نشر معارف در حوزه آمریکا شناسی، تاکنون کتاب‌های «بهای نابرابری» (جوزف استیگلیتز)، «نیمه پنهان آمریکا» (شهریار زرشناس)، «یوسرائیل و صهیوناکراسی» (سید هاشم میرلوحی) و «مرگ شیطان نزدیک است: دیدگاه اندیشمندان غربی درباره فروپاشی آمریکا» (دکتر حسن قدوسی زاده) را منتشر کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها