نماینده سابق بزرگ‌ترین حوزه انتخاباتی کشور گفت: متأسفانه وادادگی‌های دولت یازدهم در برابرآمریکائی‌ها، امضای نسخه بدون برجام، از بین رفتن عزت کشوردراثر مذاکرات، ددمنشی‌های آمریکائی‌ها و رئیس‌جمهور جدید آن‌ها سبب جسورشدن دشمنان شده است.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۴۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نماینده سابق بزرگ‌ترین حوزه انتخابی کشور، در واکنش به اظهارات روحانی در خصوص فعالیت‌های موشکی ایران گفت: باید از آقای روحانی که ریاست شورای امنیت ملی کشور را بر عهده دارد سؤال کرد که به‌غیراز اقتدار نظامی چیز دیگری توسط دولت وی برای کشور باقی‌مانده است؟

دخیل عباس زارع زاده ادامه داد: متأسفانه وادادگی‌های دولت یازدهم در برابرآمریکائی‌ها، امضای نسخه بدون برجام، از بین رفتن عزت کشوردراثر مذاکرات، ددمنشی‌های آمریکائی‌ها و رئیس‌جمهور جدید آن‌ها سبب جسورشدن دشمنان شده است و اگر در مقابل این جسارت‌ها، قدرت موشکی خود را نداشتیم و به رخ آن‌ها نمی‌کشیدیم قطعاً باید منتظر فاجعه‌ای بزرگ برای کشور بودیم.

زارع زاده، ذلت، وادادگی و افزایش جسارت دشمن در مذاکرات، عدم توجه به اقتصاد داخلی، وجود رکود کمرشکن، ورشکستگی کارخانه‌ها، رشد بیکاری، عدم صادرات محصولات تولیدی کشور و دپو شدن این محصولات را مهم‌ترین دستاوردهای دولت یازدهم دانست و اظهار داشت: دولت یازدهم به دنبال تسلیم بی‌چون‌وچرای کشور در برابر آمریکائی‌ها بوده اما غافل از این موضوع است که اگر کشور تسلیم دشمن شود قطعاً نظام شکست خواهد خورد و کشور دچار فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر خواهد شد.

وی در خصوص اظهارات اخیر روحانی علیه رقبای انتخاباتی خود هم گفت: آقای روحانی به دلیل اقدامات ضعیف دولتش در طول این چهار سال در آستانه شکست قرار دارد و چون دست وی خالی است بنابراین تلاش دارد به هر وسیله ممکن برای خود و دولتش محبوبیت کسب کند و تنها حربه‌ای که می‌تواند از آن استفاده کند طرح مسئله آزادی است.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس نهم خاطرنشان کرد: اما باید از جناب روحانی سؤال کرد منظور ایشان از آزادی چیست؟ اگر منظور آزادی فساد و فحشاء، بی‌بند باری و ترویج فرهنگ غرب در کشور اسلامی ایران است باید گفت این آزادی تنها نسل جوان ما را نابود کرده، برای کشور در آینده ذلت آورده و خانواده‌های ما را نابود خواهد کرد و قطعاً ملت مسلمان و شریف ایران به دنبال چنین آزادی نبوده و نخواهد بود.

زارع زاده با بیان اینکه آزادی واقعی فراهم آوردن امکانات برای بروز استعدادهای جوانان این کشوراست تأکید کرد: اگر آمریکائی‌ها در طول این سی و اندی سل نتوانستند در مقابل ملت ایران کاری به‌پیش ببرند برخی در کشور به دنبال اشاعه فرهنگ منحط و خطرناک غربی بوده و می‌خواهند با از بین بردن نظام فرهنگی کشور ایران را به آندولسی دیگر تبدیل سازند.

وی در پایان از ملت رشید ایران و کلیه نیروهای حزب‌الله، خداپرست، ایران‌پرست و دوستدار میهن درخواست کرد در انتخابات پیش رو هوشمندانه عمل کرده و شخصی را انتخاب کنند که بتواند تمام ضایعات فرهنگی وارد برکشور را اصلاح و نظام اقتصادی صحیح را بر کشور حاکم سازد.

ارسال نظرات