سیچلو:

از امروز به فکر مسابقات جهانی مصر هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: از امروز به فکر مسابقات جهانی مصر هستیم و تمرینات منسجمی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌‌ها برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۶۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم،، خوان سیچلو  بعد از بازی فینال تیم ایران و ژاپن در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تیم والیبال امید ژاپن یکی از تیم‌های قدرتمند این دوره از مسابقات بود که خوشبختانه بازیکنان تیم والیبال امید ایران توانستند با حمایت هواداران پرشور اردبیلی در این دیدار به پیروزی برسند.

وی افزود: برای قهرمانی در این مسابقات تلاش‌های بسیاری انجام داده و تمرینات ویژه‌ای برگزار کرده بودیم که خوشبختانه امروز مزد زحمات خود را به دست آوردیم.

سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: از امروز به فکر مسابقات جهانی مصر هستیم و تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های بازیکنان خودمان بتوانیم در این مسابقات نیز موفقیت قابل قبولی به دست بیاوریم و به همین منظور تمرینات منسجمی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌‌ها برگزار می‌کنیم.

سیچلو تصریح کرد: بنده به نوبه خود از تمامی تماشاگران اردبیلی تشکر می‌کنم که در این مدت با حضور پرشور خود یاری‌رسان تیم والیبال امید ایران بودند و در نهایت تیم ملی والیبال امید ایران با قهرمانی در این مسابقات پاداش هواداران را به آنان اعطا کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار