کارشناس مذهبی گفت: تسلط بر فرهنگ،ارزش و اعتقاد نوجوان و جوان هر جامعه اي، فروپاشي و استعمار زدگي آن جامعه را بدنبال دارد.
کد خبر: ۸۸۵۸۱۰۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام صفر باراني با حضور در بين دانش آموزان دبيرستان پسرانه صمصامي، به بيان مباحثي در مورد فضاي مجازي و شبکه هاي ماهواره اي مخرب، پرداخت و افزود: امروزه با توجه به نقش پررنگ فضاي مجازي در زندگي کودک، نوجوان و جوان، شاهد آن هستيم که توانايي فيزيکي و هوش غيرکلامي کودکان نسبت به کودکان دهه هاي گذشته کمتر شده است و اين يک هشدار جدي به خانواده هاست.

وي افزود: با توجه به فضاهاي مجازي و هميشه در دسترس و نابلد بودن در استفاده صحيح از آن، مشاهده شده که متأسفانه بعضي از رفتارهاي منفي براي کودک و نوجوان ما به نوعي افتخار آميز است که با برگزاري گفتمان ها و همايش هاي مذهبي و ديني روشن سازي خواهد کرد.

حجت‌الاسلام باراني خطاب به دانش آموزان تأکيد کرد: متاسفانه در کشور ما حضور افراد جامعه در فضاي مجازي زياد است و چه بسا بهتر است استفاده از فضاي مجازي براي کودک و نوجوان ما با حضور والدين انجام شود.

باراني اظهار داشت: هزينه کرد دشمنان در ساخت شبکه هاي ماهواره اي و فضاهاي مجازي براي زدودن ارزش هاي انساني از جامعه اسلامي زياد است و غربزدگي مدعيان روشنفکري دشمنان را به اهدافشان نزديک خواهد کرد که با روشن سازي اقشار مختلف جامعه، شکستي بر نقشه هاي شکست خورده دشمنان اضافه خواهد شد.

گفتني است، طرح هفتگي مدارس با حضور روحانيون بومي گروه تبليغي پيام رسان کربلا در مدارس بخش مرکزي، بازفت و صمصامي برگزار شد.

ارسال نظرات