خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

دشمن برای تسخیر ذهن کودکان نقشه دارد / ایجاد حماسه‌ای انقلابی در 29 اردیبهشت ماه

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه صیانت از کودکان از آسیب های اجتماعی ضروری است گفت: دشمن با ساخت نرم افزارهای فتنه گون وارد حریم خانواده ها شده و برای کودکان نقشه دارد.
کد خبر: ۸۸۵۸۱۴۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
دشمن برای تسخیر ذهن کودکان نقشه دارد / ایجاد حماسه‌ای انقلابی در 29 اردیبهشت ماه
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احد جمالی ظهر امروز در جلسه کارگروه زنان و خانواده که در استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اهمیت بحث کودک اظهار کرد: کودکان همواره به دلیل برخی محدودیت‌ها و ناتوانی‌ها با بعضی از آسیب‌های رفتاری مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به شور و نشاط مردم قم در برگزاری اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام زمان (عج) تصریح کرد: در این راستا دستگاه‌های دولتی و غیردولتی نیز تدابیر لازم را برای خدمت‌رسانی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشن اندیشیده اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بابیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه هر جامعه‌ای نیروی انسانی آن است، عنوان کرد: ما به عنوان امانت‌داران نعمت‌های الهی و به عنوان والدین کودکان در جامعه وظیفه حفظ این امانات الهی را داریم.

جمالی بابیان اینکه گرفتن حق یک قانون الهی است و این حق شامل تکریم انسان‌ها نیز می‌شود، گفت: سایر انسان‌ها نیز وظیفه دارند به این قانون احترام گذاشته و از حقوق سایرین تکریم کنند.

وی با اشاره به اینکه انسان اشرف مخلوقات روی زمین است، تصریح کرد: ما باید به حقوق انسان‌ها احترام بگذاریم و این جزئی از وظایف انسانی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: در زمانی زندگی می‌کنیم که دشمن در حال فتنه‌انگیزی و سرمایه‌گذاری روی قشر کودک، نوجوان و جوان این جامعه است.

جمالی ادامه داد: دشمن با استفاده از نرم‌افزارهای فتنه گون وارد خانواده‌ها شده و به قشر کودک، نوجوان و جوان نزدیک شده، بنابر این حفاظت و صیانت از این قشر در برابر آسیب‌ها بسیار دشوار بوده و در مقطع فعلی حساس‌تر از گذشته باید به این مسئله توجه کنیم.

وی بابیان اینکه وظیفه مسوولان حفظ و صیانت از این امانت الهی است و هیچ‌کس حق ندارد این نعمت‌های خدادادی را از افراد بگیرد، عنوان کرد: باید تبعیض از میان برداشته شود تا افراد در راه شکوفایی استعدادها فرصت مشترک و برابری داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر اینکه باید برای حفظ کرامت و عزت انسان‌ها تدبیر و برنامه‌ریزی شود، گفت: این مسئله باید مدیریت شود و در این راستا حاکمیت وظیفه دارد جلوی خدشه‌دار شدن عزت و کرامت انسان‌ها را بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، عنوان کرد: شاه‌بیت وزارت کشور انتخابات است که باید به آن بیش از پیش توجه شود.

جمالی با بیان اینکه اکنون در مقطع حساسی هستیم و باید مراقب حرکات دشمنان باشیم، گفت: در عرصه بین‌الملل با پدیده‌ای به نام «ترامپ» روبرو هستیم که رفتارهای متناقض آن برای خواص قابل پیش‌بینی بود و اکنون برای عوام هم مشخص شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم ادامه داد: در زمان حساس کنونی لازم است همه هوشیار باشیم و مردم همیشه در صحنه را برای حضور پررنگ در این انتخابات تشویق و ترغیب کنیم.

وی بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: روز 29 اردیبهشت فارغ از فردی که برای مسند ریاست جمهوری توسط مردم انتخاب می‌شود، باید حماسه‌ای به نفع مردم و انقلاب بیافرینیم.

جمالی ادامه داد: با بصیرت و حضور همیشگی ملت در صحنه‌های مهم و سیاسی کشور در روز انتخابات شاهد حضور پرشور و بدون حاشیه مردم خواهیم بود.

ارسال نظرات