مشارکت بالای مردم امنیت کشور را به ارمغان می آورد

مسئول سیاسی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشارکت بالای مردم امنیت کشور را به ارمغان می آورد.
کد خبر: ۸۸۵۸۱۶۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ابالحسن سلطانزاده در دیدار با کارکنان ناحیه اردل  بیان داشت: از بستر انتخابات 88 بود که به عاشورا مهمترین آموزه ی دینی اهانت شد، به مسجد خدا حمله شد بسیجیان را برهنه کردند وکتک زدند.

وی خاطرنشان کرد:  اگر مدیریت نباشد انتخابات بستری برای ناامنی ها است.

این مسئول تصریح کرد: مشارکت مردم یک فرصت است وفقدان آن یک تهدید است هر چه مشارکت بالاتر باشد اقتدار وامنیت نیز بالاتر است ومصون بخشی نظام نیز بیشتر است.

مسئول سیاسی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: انتخابات 2 تا بازیگر اصلی دارد ، یک طرف نظام جمهوری اسلامی ایران وطرف دوم نظام سلطه وبدخواهان که نمی خواهند یک روز به عمر این نظام افزوده شود و اگر بتوانند به فردا صبح نمی گذارندبرسد وکار نظام را تمام می کنند.

واگر تا الان موفق به این کار نشدند به گفته مقام معظم رهبری به خاطر مشارکت بالای مردمی است واین مشارکت باعث می شود شر دشمن از سر کشور کم شودودر طمع ورزی ناکام بمانند.

وی عنوان کرد: حضور میلیونی مردم به منظور تایید سیاسی نظام است وهر چه مشارکت مردم بالتر باشد ضریب امنیت بالاتر است ومصون بخشی بیشتر است، آرانش بیشتر است

سلطانزاده افزود: به خاطر همین امنیت است که مردم ما ابراهیم وار در گلستانی که پیرامونش آتش است در سلامت زندگی می کنند.

مسئول سیاسی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد به سخنان ریس جمهوردر مناظرات گذشته پیرامون رونمایی از شهرک های موشکی گفت: موشک نماد اقتدار کشور ماست و برد شعار روی موشک که نوشته اسرائیل باید از صحنه روز گار محو شود از برد موشک ها بیشتر است.

وی با اشاره به خصوصیت اخلاقی یک کاندیدای اصلح گفت: انقلابی گری از خصوصیات بسیار مهم یک رئیس جمهور می باشد وباید فردیبا این روحیات انتخاب شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار