مداح اهل بیت (ع) درگفتگو با «بسیج»:

منتظران واقعی حضرت ولیعصر(عج) با تلاش و اقدام عملی، زمینه را برای ظهور فراهم می کنند

فراهانی گفت: کسی که برای فرج وجود مقدس حضرت ولیعصر ( ارواحنا فداه) دعا می کند باید در زمینه ظهور ایشان هم تلاش و خودسازی کند و با امر و به معروف و نهی از منکر به فکر سازندگی جامعه باشد.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۲۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

منتظران واقعی حضرت ولیعصر(عج) با تلاش و اقدام عملی، زمینه را برای ظهور فراهم می کنندمحمد فراهانی مداح اهل بیت (ع) مسئول سازمان بسیج مداحان کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج به مناسبت نیمه شعبان در رابطه با وظایف منتظران حقیقی حضرت مهدی برای فرج آن حضرت اظهارداشت: خداوند متعال و ائمه معصومین (علیهم السلام) در آداب شرایطی را برای مومنان مشخص کرده اند.

این مداح اهل بیت (ع) با بیان این مطلب افزود: یکی از شرایط دعا این است که شخص دعا کننده باید برای رسیدن به هدف و آرزو و حاجت خود تلاش و کوشش کند. در روایات داریم کسی که بدون تلاش و کوشش دعا می کند مثل کسی است که می خواهد تیری را پرتاب کند اما کمانش زه ندارد.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور ادامه داد: در روایات دیگری آمده است که کسی که بدون تلاش و کار عملی و اقدام عملی دعا کند انگار که خدا را تمسخر کرده است.

فراهانی تصریح کرد: بنابراین کسی که برای فرج وجود مقدس حضرت ولیعصر ( ارواحنا فداه) دعا می کند باید در زمینه ظهور ایشان هم تلاش و خودسازی کند و با امر و به معروف و نهی از منکر به فکر سازندگی جامعه باشد تا فضای جامعه برای ظهور حضرت ولیعصر (ع) فراهم شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار