خبرهای داغ:
ياسر متانت
مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان
مهران مرداني در مصاحبه با خبرنگان گفت: کسی که در مسیر انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلاب فعالیت کند،منافع حزبی و گروهی خود را بر منافع نظام ترجیح ندهد و با مدیریت جهادی مشکلات اقتصادی و تحریم را بر طرف کند باید انتخاب شود؛ همچنین لازم است نگاه به بیرون مرزها و نظام‌های استعماری نباشد.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۲۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپایگان، حجت الاسلام مهران مردانی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب اصلح اظهار داشت: رفع مشکلات کشور نیازمند یک مدیر انقلابی و کارآمد است.

وی با بیان اینکه کشور در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز هستیم، افزود: با توجه به سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران، جو بین‌المللی حاکم بر جهان و برخی چالش‌های منطقه‌ای از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان اذعان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب  اصلح و توأم با  بصیرت از راهبردهای کلی نظام و رهنمودهای امام راحل(ره) و مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه انتخابات حقیقتاً یک جریان گسترده است، اضافه کرد: انتخابات گامی مهم در تعیین سرنوشت کشور است، بنابراین نیاز به احساس تکلیف و از همه مهم‌تر تبعیت از رهبر معظم انقلاب دارد.

مردانی گفت: ضروری است بستر را برای برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط همراه با امید برای مردم ایجاد کرده و در این انتخابات شرکت کنیم.

وی تأکید کرد: انتخابات در تراز نظام اسلامی باید پرشور و وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن باشد، همه ما وظیفه داریم در تحقق این حماسه مهم و پراهمیت نقش خود را به ‌خوبی و درستی ایفا کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان بیان داشت: انتخابات امری حساس و حیاتی برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در راستای تحقق این امر باید انتخاب بر اساس ملاک و معیارهای ولايي و ارزش مدارانه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در مسیر انقلاب و در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب فعالیت می‌کنند، منافع حزبی و گروهی خود را بر منافع نظام ترجیح ندهند و با مدیریت جهادی مشکلات اقتصادی و تحریم را بر طرف کنند باید انتخاب شوند؛ همچنین لازم است نگاهشان به بیرون مرزها و نظام‌های استعماری نباشد؛ امروز کشور برای رفع مشکلات نیازمند یک مدیر انقلابی و کارآمد است.

مردانی با بیان اینکه ما باید همگان را به انتخاب فرد اصلح تشویق و  ترغیب کنیم، افزود: برای انتخاب فرد اصلح ضروری است که تحقیق و بررسی دقیق انجام شود و انتخاب فرد اصلح بر عهده مردم است.

وی در ادامه بیان داشت: در شرایط فعلی منطقه برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری در ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی تأثیرگذار است.

مردانی تشکل‌های سیاسی را یکی از مؤلفه‌ها ي مهم در حضور حداکثری مردم دانست و گفت: تشکل‌های سیاسی در افزایش میزان مشارکت مردم و موج آفرینی به همراه شور و نشاط انتخاباتی در جامعه بسیار اثرگذار هستند.

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در ادامه بیان کرد: امروز همه موظف به روشنگری سطوح مختلف جامعه هستیم باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا انتخاباتی با شکوه با حضور اقشار مختلف مردم با هر نوع نگرش سیاسی برگزار شود، چون هر چه انتخابات باشکوه‌تر باشد اقتدار نظام بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رأی جهت حفظ عزت و عظمت و آبروی نظام و انقلاب مهم و ضروری بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ رأی ما برای دفع حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب از موشک تأثیرگذارتر است.

مردانی با بیان اینکه میزان بالای مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی که در حقیقت همان افزایش قدرت مردم در عرصه‌های جهانی است، مطرح کرد: حضور پرشور و انقلابی و ارزشی مردم و جوانان در پای صندوق‌های رأی تضمین کننده امنیت کشور است.

وی افزود: تفاوت این دوره انتخابات با دوره گذشته این است که دشمن برای براندازی نظام در فضای مجازی و جریان‌های معاند در مقابل نظام ایستاده اند، دشمن می‌خواهد در جامعه مدیران ضعیف سر کار بیایند و نظام را به مردم ناکارآمد نشان بدهد.

مردانی در پایان تأکید کرد: برای دوام و قوام نظام باید با اقدامی مؤثر موجبات حضور گسترده و دشمن شکن مردم را در راستای انتخاب فردی اصلح در شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری فراهم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها