کارشناس سیاسی:

ما در مقابل دشمن باید با زبان خودش صحبت کنیم/ رئیس جمهوری انتخاب کنیم که اهل اقدام وعمل باشد

کارشناس سیاسی تاکید کرد: باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که باور انقلابی داشته و اهل اقدام وعمل باشد.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۵۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر حسین زاده در مراسم نهضت روشنگری و بصیرت افزایی سپاه ناحیه مسلم  که با حضور جانشین فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه برگزار شد، انتخابات را به مثابه لیلة القدر و بالاتر از آن دانست و گفت: شب قدر برای یک سال و انتخابات برای چهار سال سرنوشت مردم را مشخص می کند.
 
وی ابراز داشت: رئیس جمهور الگوی اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و زندگی جامعه بشری در کشور ماست  لذا باید در همه این عرصه ها موفق عمل کند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در دور دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد به دلیل سوء مدیریت، اقتصاد کشور قفل شده بود بعد از وی آقای روحانی قول داد که با کلید تدبیر این قفل را باز می کنم و با این شعار رئیس جمهور شد.
 
این هادی سیاسی در ادامه افزود: در حالی که روحانی 435وعده داده بود و 140وعده آن اقتصادی بود ولی به هیچ یک از آن وعده ها عمل نکرد؛ یکی از آن وعده ها این بود که چرخه هسته ای را باید ببندیم تا زندگی مردم بچرخد و تحریمها برداشته شود که آن هم محقق نشد.
 
وی به بحث مناظره کاندیداها اشاره نمود و گفت: کشور ما ظرفیت پنج میلیون شغل را دارد و کاندیدهایی که این قول را به مردم می دهند دور از دسترس نیستند.
 
حسین زاده برخورد آمریکا با دشمنانش را به دو گونه، دشمن ضعیف و قوی  توصیف نمود و افزود: در مواجهه با دشمن ضعیفش مثل عراق و لیبی در لحظه اول او را از پا در می آورد  ولی در مقابل دشمن قوی مثل ایران ابتدا با او مذاکره می کند و او را از داخل تهی کرده سپس به او حمله می کند.
 
این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه ما در مقابل دشمن باید با زبان خودش صحبت کنیم، اشاره داشت: کارتر در زمان ریاست جمهوری خود گفته بود می خواهم به ایران حمله کنم، رهبر کبیر انقلاب فرمودند به کارتر بگوئید آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. چند وقت پیش نتانیاهو گفته بود میخواهم به ایران حمله کنم که حضرت آقا در جواب گفته بودند اگر از اسرائیل غلطی سر بزند ما تلاویو وحیفا را باخاک یکسان خواهیم کرد.
 
حسین زاده در پایان سخنانشان خاطر نشان کرد: باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که با رویکرد تخصصی چالش های اقتصادی و سیاسی را بررسی و رفع نماید، اهل اقدام وعمل باشد باور انقلابی، برنامه اقتصادی، توان سیاسی، ابتکار و تدبیر و توکل به خدا داشته باشد و همه ما وظیفه داریم آنچه که می فهمیم چهره به چهره با هر کس که ارتباط داریم روشنگری کنیم تا مبادا علی زمان تنها نماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها