خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع):

پاسداری از انقلاب مهم ترین وظیفه رئیس جمهور/ امنیت کشور حاصل حضور مردم در انتخابات است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) انتخابات را از مسائل مهم وحساس کشور برشمرد و از تمام مردم از هر مذهب و تفکری خواست تا در انتخابات شرکت کنند چرا هر یک رای بسیار ارزشمند و اثرگذار است .
کد خبر: ۸۸۵۸۲۶۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، "حجت الاسلام علی اکبر پور" معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در محل سالن شهید مفتح شهرستان بشرویه برگزار شد، انتخابات را از مسائل مهم وحساس کشور برشمرد و از تمام مردم از هر مذهب وتفکری خواست تا در انتخابات شرکت کنند چرا هر یک رای بسیار ارزشمند واثرگزار است .

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع)گفت: باید برای مردم بصیرت افزایی شود که رای انان دارای ارزش بالایی است ، در نظامی که شاه یک مملکت عرضه جابجایی یک بخشدار بدون اجازه غربی ها را نداشت امروز به راحتی رییس جمهور کشور با رای مردم انتخاب میشود.

وی گفت: انتخاب افراد صالح بسیار مهم است چرا که اگر ما به فردی رای بدهیم که از طرف او خیانتی به اسلام ونظام اسلامی شود ماهم در گناه خیانت او شریک هستیم چون آن فرد توسط ما انتخاب شده است پس باید با بصیرت کافی اصلح را از غیر اصلح تشخیص دهیم و وظیفه ی مادر حال حاضر بصیرت افزایی به مردم است.

اکبرپور از شاخص های فرد اصلح را پاسدار ارزش های انقلاب بودن دانشت وخاطر نشان کرد: رئیس جمهور باید این انقلاب ونعمتهای سفره انقلاب به راحتی بدست نیامده است وحاصل قطره قطره خون شهدا وقطره قطره اشک پدران و مادران شهدا و نقص عضو جانبازان وشکنجه شدن آزادگان است .

هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) از دیگر شاخص های رئیس جمهور را انقلابی گری ، استکبار ستیزی ، مدیریت جهادی ، ساده زیستی برشمرد.

حجت الاسلام اکبر پور با اشاره با تهدید های توخالی دشمنان گفت: امنیت امروز کشور حاصل حضور مردم است واین امنیت ربطی به گروه وحزبی ندارد وبه فرموده امام خامنه ای حضور مردم است که باعث این امنیت بی نظیر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار