خبرهای داغ:
رئیس پژوهشکده یقین گفت: تاریخ مصرف جریان میان رو دیگر به‌پایان رسیده است.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۷۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
تاریخ‌مصرف جریان میانه‌رو به‌پایان رسیده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن عباسی در جمع اقشار مختلف مردم پردیسان در مسجد امام موسی کاظم (ع) با اشاره به اینکه انتخاباتی  پیش داریم یک جشن محسوب می‌شود اظهار داشت: هیچ‌کدام از پیامبران و ائمه(ع) چنین روندی را نداشته است که بخواهد 39 سال بر یک جامعه حکومت کند.

رئیس پژوهشکده یقین افزود: این نوع حکومت در بین حکومت‌های دینی یک رکورد است و پس از انقلاب اسلامی زمینه‌های نهضت در یمن، بحرین، لبنان و غیره ایجادشده است تا پیکره و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) آماده سازد.

وی درباره این سؤال که چرا مدیران اسلامی در کار خود موفق نمی‌شوند، توضیح داد: هرگاه در جریان امتحان الهی قرارگرفته و ادعای ایمان کردیم این اتفاق افتاد چراکه از پیش خود را نساخته و میدان را نسنجیده بودیم.

عباسی گفت: وقتی در صدر اسلام فتنه‌ها جاری شد بسیاری از افراد که ادعای دین‌داری و ایمان می‌کردند زمین خوردند دلیل آن این است که انسان‌ها خود را نساخته بودند.

استاد دانشگاه بیان کرد: رهبران سیاسی جهان در جوانی دست به اسلحه بردند و ناموفق شدند اما امام خمینی (ره) 63 سال خودسازی کرد و در سن 80 سالگی یک انقلاب را رهبری کرده و به پیروزی رساند.

به گفته وی، در این زمان نباید ریزش‌ها در بین جامعه تزلزلی را ایجاد کند چراکه مردم تجربه یک فتنه رادارند، در فتنه 88 خداوند بسیار به انقلاب اسلامی رحم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها