امام جمعه کمیجان رأی را یک حق الناس و مشروط مطرح کرد و گفت: شرط این است که کسی که در مقام مسئولیت قرار می‌گیرد در چارچوب شرع و قانون اساسی ادای وظیفه کند.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۷۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور امام جمعه کمیجان در جمع پایوران سپاه ناحیه مقاومت بسیج کمیجان بر پایه‌های ایمانی پاسداران تاکید کرد و گفت: امروزه سر فرود آوردن جهان در مقابل پاسداران انقلاب اسلامی تنها نشأت گرفته از پیروی این نهاد انقلابی از آموزه‌های عاشورایی است.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران حافظان صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، گفت: همین پیرو مکتب عاشورا بودن برگ برنده نظامیان سلحشور سپاه پاسداران در قیاس با نظامیان دیگر است. سرچشمه اصلی مبانی عقیدتی و سیاسی قرآن کریم است که توسط انبیاء برای هدایت انسان‌ها عرضه شده است.

حجت‌الاسلام مقدسی‌پور با اشاره به اینکه مردم در حال حاضر دچار مشکلات شدید اقتصادی هستند، گفت: مساله اقتصاد بایستی در اولویت برنامه‌های کاری مسئولان باشد و از حاشیه‌هایی که مانع رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم می‌شود به جد دوری کنند.

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: افرادی که در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند باید با تحقیق کامل نسبت به کاندیداها و همچنین بررسی عملکردی آنان به ویژه در حوزه عملکرد اقتصادی و نوع تفکر آنان نسبت به دشمنان در حوزه مقاومت یا سازش، دست به انتخاب بزنند.

وی رأی را یک حق الناس و مشروط مطرح کرد و گفت: شرط این است که کسی که در مقام مسئولیت قرار می‌گیرد در چارچوب شرع و قانون اساسی ادای وظیفه کند.

حجت‌الاسلام مقدسی‌پور با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات سال ۹۶ بر لزوم تبیین شاخصه‌های اصلح تاکید کرد و گفت: توصیه‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در تعیین شاخصه‌های فرد اصلح بسیار مهم بوده و باید بصیرت افزایی خوبی در این خصوص صورت گیرد.

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان نظام اسلامی می‌شود و مردم برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان استکباری باید در این دوره انتخابات مشارکت بالایی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش سپاه در انتخابات علاوه بر تأمین امنیت بخشی در انتخابات، بصیرت افزایی به منظور حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات