همزمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت سال 88 به استان کردستان
با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، فرمانده سپاه کردستان درمانگاه عمومی معراج در سنندج آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۳۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، پیش از ظهر امروز درمانگاه عمومی معراج وابسته به بنیاد تعاون بسیج همزمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان با حضور آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس، مسئولین و پرسنل این درمانگاه و جمع کثیری از بسیجیان در سنندج افتتاح شد.


آیت الله حسینی شاهرودی در مراسم آغاز به کار درمانگاه معراج گفت:بسیج شجره طیبه است و منشا خیر و برکات فراوانی برای کشور است که یکی از همین خدمات ارایه خدمات پزشکی و درمانی است که کاملا محسوس است.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: در بخش پزشکی اکنون غربی ها برای درمان نزد پزشکان ایرانی می آیند در حالی که ما در این زمینه قبلا وابسته بودیم.


نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در بحث پزشکی باید به مقامی برسیم که تمام دنیا مارای برای طب اسلامی الگو قرار دهد.


وی در پایان گفت: این درمانگاه مکان مقدسی است و کسی که خانواده اش را برای درمان به اینجا میفرستد با اطمینان کامل این کار را انجام میدهد این درمانگاه باید در این زمینه و خدمات دهی الگو باشد.


سردار محمد حسین رجبی نیز در این مراسم با اشاره اهمیت وجود این درمانگاه گفت: خوشحالیم که درمانگاه عمومی معراج به ظرفیت درمانی استان اضافه شده است.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت:ما برای افتتاح دومین درمانگاه تامین درمان بسیجیان در بیجار امادگی داریم و میخواهیم این درمانگاه را تا پایان سال افتتاح کنیم.

حسین دهقان مدیر عامل موسسه تامین درمان بسیجیان کشور در سخنانی اظهار داشت: در این درمانگاه برای بیش از 50 نفر غیر از پرسنل پزشکی شغل ایجاد شده است.

وی بخش های مختلف این درمانگاه را شامل پزشک عمومی، داندانپزشکی، تزریقات و پانسمان، جراحی، داخلی، زنان و زایمان، اعصاب و روان عنوان کرد و افزود: در آینده ای نزدیک نیز آزمایشگاه و رادیولوژی نیز به بخش های دیگر اضافه خواهد شد.

وی خدمات این درمانگاه رابا کیفیت عالی در سطح استان خواند و خاطر نشان ساخت : برخورد مناسب و اسلامی، حفظ عزت نفس بیمار، ارائه خدمات بدون منت از جمله ویژگی های این درمانگاه است.

دهقان در پایان از همکاری سپاه کردستان و بنیاد تعاون بسیج در راه اندازی این مجموعه درمانی قدردانی کرد.


ارسال نظرات