خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج سازندگی افتتاح شد؛

افتتاح یک واحد خانه محروم در روستای «سالیکنده» کردکوی

به‎مناسبت هفته بسیج سازندگی یک واحد خانه محروم که توسط بسیج سازندگی و با همت جهادگران بسیجی بازسازی شده بود، در روستای سالیکنده کردکوی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۳۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، به‎مناسبت هفته بسیج سازندگی عرصه محرومیت‎زدایی که توسط بسیج سازندگی و با همت و روحیه جهادی جمعی از جهادگران بسیجی شهرستان کردکوی ساخته شده در روستای سالیکنده شهرستان کردکوی افتتاح و به بهره‎برداری رسید.
مسؤول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی در این خصوص اظهار کرد: از ابتدای سال 1395 50 کارگروه جهادی فعال توسط بسیج سازندگی کردکوی در جمع بسیجیان تشکیل شد که بعد از شناسایی عرصه‎های محروم گروه‎های جهادی برای محرومیت‎زدایی و اقدامات فرهنگی به مناطق شناسایی شده اعزام شدند.
محمد لشکربلوکی با بیان اینکه فعالیت‎های جهادی سال 1395 در روستاهای مختلف اعم از حاجی‎آباد دشت، روستای زراع‎محله، غلام‎آباد، نامن، گرجی‎محله، سالیکنده و دنگلان اجرا شده است، تصریح کرد: در مجموع طی سال 1395، 15 گروه جهادی برادر و خواهر در روستاهای هدف، فعالیت‎های عمرانی و فرهنگی داشتند.
وی با اشاره به فعالیت‎های جهادی انجام شده در روستاهای هدف، یادآور شد: ساخت دو واحد منزل مسکونی، دیوارکشی دور منزل مسکونی، ساخت کانکس برای نمازخانه دانش‎آموزان مدرسه شهید بیدرنامنی، برگزاری 15 کلاس فرهنگی و هنری توسط گروه‎های جهادی خواهر از جمله فعالیت‎های جهادگران در روستاهای شهرستان کردکوی بوده است.
مسؤول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی ضمن گرمیداشت هفته بسیج سازندگی، گفت: به‎مناسبت هفته بسیج سازندگی سه عرصه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‎زدایی در کردکوی افتتاح می‎شود.
لشکربلوکی با بیان اینکه افتتاح این خانه محروم از جمله برنامه‎های هفته بسیج سازندگی بود که امروز افتتاح شده است، اذعان کرد: ساخت این خانه محروم بهمن‎ماه سال گذشته توسط جهادگران بسیجی آغاز شده بود که در پایان علاوه‎بر ساخت سرویس بهداشتی و حمام، منزل مسکونی آن به طور کامل بازسازی شده است.
گفتنی است؛  مراسم افتتاحیه طرح عمرانی محرومیت‎زدایی گروه جهادی شهید سیدحسین غلامی و اختتامیه گروه جهادی فرهنگی شهید محمد سالیکندی با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کردکوی، مسؤول بسیج سازندگی، کارکنان سپاه و جمعی از بسیجیان و مردم در روستای سالیکنده شهرستان کردکوی برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها