قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: اشاعه فرهنگ و سیره رضوی جوانان و نوجوانان را در برابر تهاجم فرهنگی بیمه می‌کند.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۳۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری در آیین گرامیداشت روز جوان و تقدیر از جوان یاوران نمونه که در ساختمان جدید موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل(ره) حساس‌ترین کار کشور یعنی جنگ را به جوانان سپرد و بالاترین رده فرماندهان سپاه و ارتش را جوانان تشکیل می‌دادند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به قدر و منزلت جوانان در نگاه نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت(ع) افزود: آستان قدس رضوی به عنوان دستگاه منتسب به امام رضا(ع) با تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی، پرداختن به امور جوانان را از رویکردهای اصلی خود قرار داده است.

وی گفت: در عصر حاضر که دشمنان ما در عرصه فضای مجازی، ماهواره و اجتماع، ایمان و اعتقاد جوانان ما را هدف قرار داده اند، رسالت ما بسیار سنگین است.

بختیاری با اشاره به نتایج و برکات توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه اظهار داشت: آستان قدس رضوی با تمام قوا در خدمت رونق بخشی فرهنگ مترقی رضوی در بین نوجوانان و جوانان و خانواده‌هاست، چرا که این فرزندان باید به لحاظ فرهنگی بیمه و مصون شوند.

وی با اشاره به هم‌نشینی پیامبر با جوانان و نوجوانان، افزود: در روایات زیادی توصیه "علیکم بالشباب" آمده است که مخاطب بسیاری از این روایات ما مسئولان هستیم.

بختیاری خاطرنشان کرد: اگر میدان‌های تربیتی برای نوجوان نباشد، دیگران او را می‌ربایند و ما در موسسه جوانان آستان قدس رضوی می‌خواهیم میدان را برای نشر اندیشه رضوی گسترش دهیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: دشمنان به صورت برنامه ریزی شده وارد عرصه مبارزه فرهنگی با فرهنگ انقلابی و اسلامی ما شده است، چرا که از این اندیشه در سال‌های دفاع مقدس ضربه خورده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم علاوه بر تقدیر از جوان‌یاوران نمونه از کمپین «یک جهان مهربانی» با محتوای پیام مهربانی حضرت رضا(ع) رونمایی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها