مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:
به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع)؛مراسمی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر،فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۰۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حجت الاسلام گندمی در این جلسه گفت: تحصیل،تذهیب و ورزش؛مهمترین توصیه مقام معظم رهبری به جوانان است.

وی در ادامه افزود: جوانی طلایی ترین دوران زندگی انسان است که اگر از این فرصت طلایی خوب استفاده نشود کل زندگی انسان فنا و نابود می شود.در این دوران همه تواناییهای انسان در اوج خودش است و کم کم با بالارفتن سن از این تواناییها کاسته می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در روایت آمده است که اگر در جوانی انسان قرآن بخواند و با قرآن مأنوس باشد قرآن با گوشت و خون او آمیخته می شود.مقام معظم رهبری به طور خلاصه به سه مورد اشاره کرده اند که اگر همینها را یک جوان به آنها بپردازد و در خود رشد بدهد از همه لحاظ ترقّی خواهد کرد.

گندمی در خصوص انتخابات در پیش رو گفت:متأسفانه بعضی از مسئولین در جمهوری اسلامی به جای آنکه آمریکا را دشمن خود بدانند آمریکا را کدخدا می دانند و پیشرفت را در مذاکره با آمریکا می دانند.در صورتیکه مقام معظم رهبری بطور مکرر تأکید می کنند که مسئولین قول بدهند برای حل مشکلات کشور نگاهشان به بیرون از کشور نباشد.

و ی در پایان افزود: ان شاء الله مردم با بصیرت کامل فردی را انتخاب کنند که همراه و همگام معیارها و ملاکهای مقام معظم رهبری باشد.در پایان جلسه به کلیه برادران وظیفه لوح تقدیر و چفیه اهدا گردید.

ارسال نظرات