حجت الاسلام مکرم در اختتامیه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه:
مراسم اختتامیه هفته عقیدتی سیاسی امروز صبح با حضور کارکنان وگردان امام حسین (ع) در ناحیه اشکذر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۳۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، در ابتدای این مراسم"حجت الاسلام مکرم" نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اشکذر ضمن عرض خیرمقدم به حاضران با ارائه گزارش برنامه های هفته عقیدتی سیاسی گفت:از برنامه های شاخص این هفته حضور در مدارس راهنمایی و دبیرستان خواهر و برادر در منطقه اشکذر می باشد.

وی در ادامه افزود: تعامل سپاه و بسیج با مدارس با گرایش توسعه دیدگاه های فرهنگی و جذب و توسعه بسیجیان، آثار قابل توجهی برجای می گذارد.

حجت الاسلام مکرم برنامه های اجرا شده در این هفته را دیدار با معلمین، امام جمعه شهرستان و رستاق، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی وغبارروبی قبور آن عزیزان، زنگ سپاس معلم وهمایش روز معلم وتجلیل ازمعلمین سپاه وبسیج برشمرد.

در ادامه حجت الاسلام مکرم، با اشاره به نام گذاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم، دو وی‍‍‍ژگی شهید مطهری را مورد بررسی قرار داد و افزود یکی از ویژگی های شهید مطهری دفاع از حق بود.

وی افزود:ایشان در مقابل دفاع از اسلام، اهل تساهل و تسامح نبود و با وجود مخالفت های زمان خود در عرصه دانشگاه نیز برای ترویج دین اسلام تلاش نمود و تا ابد برای دانشگاهیان و اساتید، مرجع مورد انتخاب می باشد.

مکرم ویژگی دوم شهید مطهری را تقوا در گفتار و نوشتار و انصاف در کلام عنوان نمود و ادامه داد: شهید مطهری در مواجهه با مارکسیسم نیز تقوا در کلام را سرلوحه صحبت های خود قرار می داد و به صورت اصولی آنان را محکوم می نمود.

ارسال نظرات