خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بزرگداشت سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ١٥ خرداد را سبب احیا فرهنگ ایرانی، اسلامی و انقلابی دانست.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۵۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، قدرت دائمی در نخستین جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ١٥ خرداد، افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی با موضوع چنین مناسبت‌هایی منجر به احیای روحیه انقلابی و ارج نهادن به ارزش‌ها و شخصیت‌ها می‌شود.

وی بابیان این نکته که سوم خردادماه گرامیداشت روحیه استقامت ملت ایران است، افزود: ١٤خرداد پاسداشت روحیه قدرشناسی مردم و ١٥خرداد ارج نهادن به روحیه آزاداندیشی و آزادی‌خواهی ملت ایران اسلامی است.

دائمی با تأکید بر این نکته که سوم خرداد نه‌فقط  آزادسازی خاک بلکه حفظ ارزش‌های انقلاب بود، تصریح کرد: ١٤ و ١٥ خرداد بزرگداشت شخصیت علمی و تجلیل از بنیان‌گذار مبارزه با استبداد و خودکامگی است.

وی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: تمامی مراسم‌ها با رویکرد بزرگداشت سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ١٥ خرداد اجرا می‌شود.

گفتنی است نخستین جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ١٥ خرداد صبح امروز با حضور دستگاه‌های عضو این کمیته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها