خبرهای داغ:
فرماندار اسبق شهرضا:

سند آموزشی یونسکو تمام شئونات آموزشی کشور را تحت شعاع قرار می‌دهد

فرماندار اسبق شهرضا گفت: اجرای سند 2030 یونسکو تمام شئونات آموزشی کشور اعم از نرخ تعداد دانش‌آموزان، بی سوادان، مسایل علمی، پژوهشی کشور را تحت شعاع قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۷۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، سید محمدباقر محمدی در مسجد فاطمیه شهرضا با بیان اینکه امروز امنیت کشور ایران مثال‌زدنی است، اظعارداشت: امنیت امروزمرهون تفکر انقلابی و تفکری است که اجازه نداد دشمن یک وجب از خاک کشوررا به یغما ببرد، امروز بعد از 37 سال تفکر انقلابی می‌خواهد کشور را روبه جلو ببرد.

وی با بیان اینکه دشمن به خوبی می داند با مردمی سلحشور و با ایمان طرف است که در هر شرایطی دین و اعتقادات خود را حفظ می‌کنند، افزود: جایگاهی که جمهوری اسلامی ایران در منطقه به دست آورده ناشی از اقتدارنیروهای مسلح و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و حضور نیروهای مستشاری قدرتمندما در منطقه و ایجاد بسیج جهان اسلام برای جلوگیری از توسعه‌طلبی‌هایمزدوران آمریکایی در منطقه است

فرماندار اسبق شهرضا با تأکید بر اینکه دشمن در طول 37 سال گذشته هرگز جرات نکرده به کشور ما حمله کند، تصریح کرد: در هر زمانی که احتیاج بود و ولایت فقیه از مردم خواست تا در صحنه حاضر شوند، همه اقشار جامعه در جبهه ها حاضر شدند و از کشورشان دفاع کردند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند جمهوری اسلامی ایران را از همه عناصر قدرتمحروم کند، گفت: آنها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از همهظرفیت‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و جاسوسی خود بهره برداری می‌کنند تا جلوی پیشرفت و تعالی، الهام بخشی و الگو شدن نظام جمهوری اسلامی ایرانرا بگیرند.

محمدی با اشاره به اینکه اقتدار امروز ما به برکت توان نظامی و تلاش شبانه روزی بسیج، سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است، افزود: آقای رئیس جمهور در مناظره دوم خود شعارنویسی ضد اسرائیلی بر روی موشک را نشانه ضعف در مذاکرات می‌داند.

وی بیان کرد: آنچه سرزمین ما را در برابر همه حوادث بیمه می‌کند، حفظ منافع ملی و تلاش برای سربلندی کشور است و این در گرو حضور مستمر مردم در صحنه محقق می‌شود.

فرماندار اسبق شهرضا با تأکید بر اینکه تاریخ نشان می‌دهد که نمی‌توان به قول دشمن اعتماد کرد زیرا بلافاصله بعد از خلع سلاح، موج نیروی‌های مهاجم از زمین و دریا و هوا خاک کشور را مورد حمله قرار می‌دهند، گفت: به پشتوانه ولایت فقیه و مردم همیشه در صحنه دشمن به خود اجازه نمی‌دهد به کشور ما حمله کند چون ملت مسلمان همیشه در صحنه هستند.

وی اظهارداشت: مسئولان کشور باید بدانند مذاکره کشور ما حفظ نکرده است، مذاکره و گفت‌وگو با برخی استکبارگران اثر و خاصیت نداشته و به نتیجه نمی‌رسد.

محمدی با بیان اینکه آنچه کشور ما را حفظ کرده شهدایی همچون همت، خرازی، شهریاری و آشتیانی و سردارانی همچون قاسم سلیمانی هستند، گفت: سنت خداوند است که شیاطین و کافران با حق در مبارزه هستند هر چند ما تصمیمبه نابودی استکبارگران و ظالمان داریم تا زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج)فراهم شود.

وی با بیان اینکه اقتدار نظامی ما پشتوانه مستحکمی برای نظام و انقلاب بوده، اظهارداشت: تفکر جهادی و درایت و دانایی شرط پیروزی است و اگر در برجام درایت و دانایی وجود داشت امروز ما گروگان این معاهده سیاسی نبودیم.

وی افزود: به قول رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران تسلیم سندهایی مانند 2030 یونسکو نمی‌شود، به‌ چه ‌مناسبت یک مجموعه به ‌اصطلاح بین‌المللی که قطعاً تحت نفوذ قدرت‌هایدنیاست این حق را داشته باشد که برای ملت‌های دنیا تکلیف مشخص کند؟ اصل کارغلط است اینکه سندی را امضا کنیم و بعد بیاییم بی‌سروصدا آن را اجرا کنیم،نخیر، مطلقاً مجاز نیست.

محمدی با بیان اینکه سند 2030 در درجه اول یک ابزار جاسوسی است که بر اساس آن اسامی همه دانش آموزان و معلمان کشور به صورت سالیان به خارج از کشور ارسال می‌شود، گفت: اسنادی از این دست بیشتر با هدف هضم فرهنگ بومی محلی در یک فرهنگ جهانی که در اخیار نظام‌های استکباری قرار دارد به امضا می رسد.

وی با اشاره به اینکه اجرای سند 2030یونسکو تمام شئونات آموزشی کشور اعم از نرخ تعداد دانش‌آموزان، بی سوادان،مسایل علمی، پژوهشی کشور را تحت شعاع قرار می‌دهد، اظهار داشت: آمار واطلاعات مذکور جز مسایل محرمانه و گاه امنیتی کشور بوده و باید با توجه به فضای جاری کشور تنظیم و برنامه‌ریزی شود نه اینکه از الگوهای غربیپیروی کند.

فرماندار اسبق شهرضا تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یکنظام ارزشی و مبتنی بر دین اسلام است، در حالی که سند آموزشی یونسکو بر مبنای گرایشات اومانیستی و انسان‌گریانه تهیه شده است و این خود یک تعارضبزرگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این سند باید دانش آموزان کشور آموزش‌های جنسی و خودارضایی را به طور کامل و عملی فراگیرند، گفت: سند 2030 یونسکو که از دستاوردهای این دولت است در حقیقت گامی در راستای سکولار کردن نظام آموزشی و حذف اعتقادات دینی از ذهن و روان دانش آموزان کشور است.

محمدی گفت: آقای رییس جمهور به کجا چنین شتابان؟ اینجا جمهوری اسلامی ایران است و اعتقادات دینی و مذهبی مهمترین رکن اداری و اجرایی کشور محسوب می‌شود پس نباید بر خلاف آن اقدامی انجام شود.

وی تصریح کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی رقابتی برای خدمت است نه به دست گرفتن ارکان قدرت و ایجاد روابط فامیلی و رانتخواری؛ پس کسانی که انتخاب میشوند نباید در سخنان خود به آمریکا پیام بدهند که ما اکنون در فلان شرایط قرار داریم و زمینه برای فلان عمل شما فراهم است.


ارسال نظرات