خبرهای داغ:
زریبافان در ارومیه:

مسئولان به قدرت مردم تکیه کنند نه حیله های کدخدا

کد خبر: ۸۸۵۸۴۸۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
رئیس اسبق بنیاد شهید گفت: مسئولان باید به قدرت مردم تکیه کنند نه کدخدا.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسعود زریبافان در جمع حامیان حجت الاسلام رئیسی در ارومیه اظهار داشت:مسئولان نباید قدرت اجانب و دیگر کشورها را از قدرت مردم خودمان بیشتر بدانند چرا که خلاف مردم سالاری می باشد.

وی تصریح کرد: کسی که به مردم اعتقاد نداردو آن ها را با القاب نامناسب مورد اتهام قرار می دهد چرا باید دم از آزادی بزند؟

مسعود زریبافان ادامه داد: از این رو آیا زیبنده نظام اسلامی است که مسئولانش و یا حتی رئیس جمهورش که از رجل سیاسی و دینی هم می باشند بعد از انتخاب شدن توسط مردم آن ها را مورد اتهام قرار دهد و دروغ بگوید؟

وقتی روزیر تخلف می کند توقع داریم معاونش مرتکب این تخلف نشود این مسائل باعث شده جو کشور به سمتی رود که مردم احساس کنند دیگر رنگ و بوی آرمان های راستین انقلاب از جامعه کنونی شنیده نمی شود.

زریبافان با اشاره به آرامش حاکم در جامعه افزود: آرامشی که بعضی از آقایان برای جامعه در نظر گرفته اند این است که مردم و آحاد مختلف نسبت به سیاست های اعمالی دولت سکوت کنند ولی درواقع آرامش این نیست آرامش یعنی نقد سازنده دولت موجود باشد.

وی ادامه داد: آرامش یعنی کاری نکنیم که مردم و آحاد مختلف جامعه از اظهار نظر های خودشان نسبت به مواضع و سیاست های دولت منع شوند.

رئیس اسبق اداره کل بنیاد شهید کشور با اشاره به آرامش حاکم در دولت های قبلی گفت: در دولت های قبل اگر مسئولان در سیاست های اعمالی اشکالی و یا اختلالی برای جامعه داشت مراجع و علما و دیگر مردم برای بهبود این اشکالات اعتراض می کردند این ها آرامش است.

وی گفت: زمانی شخصیت مردم و جوانان جامعه تشکیل می شود که کسب و کار خوبی داشته باشند با این وصف آقایان به جای ایجاد بسترهای مناسب برای کسب و کار تمام واحدهای تولیدی که منبع تولید کسب و کار هستند را هم تعطیل می کنند و سپس با وقاحت تمام می گویند ما بسترهای ایجاد کسب و کار را ایجاد کرده ایم.

وی در پایان با اشاره به انتخابات و انتخاب اصلح اظهار کرد که مردم باید به کسی رای دهند که احیا کننده دوباره ارزش هاو آرمان های راستین انقلاب و شهدا باشد وبه مردم سالاری دینی و جمهوریت اعتقاد داشته باشد.

ارسال نظرات