خبرهای داغ:
امام جمعه قم گفت: همانطور که هستی نظم خاصی دارد و این نظم، هستی را زیبا کرده است باید این نظم و نظام بین مسوولین و فعالان فرهنگی ایجاد و حفظ شود.
کد خبر: ۸۸۵۸۵۰۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
لزوم حفظ میراث گرانبهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار رئیس و هنرمندان حوزه هنری استان قم گفت: در راستای ارتقای فعالیت‌های هنری و فرهنگی باید تعامل و همکاری ارگان‌ها و سازمان‌هایی که فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارند بیشتر شود.

امام جمعه قم افزود: شهر مقدس قم، با توجه به جایگاهی که دارد پایگاه و پایه اصلی آثار مفاخر فرهنگی و هنری در دنیای اسلام است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: همانطور که هستی نظم خاصی دارد و این نظم، هستی را زیبا کرده است باید این نظم و نظام بین مسوولین و فعالان فرهنگی ایجاد و حفظ شود تا زیبایی آن در انظار عمومی مشاهده شود.

وی اظهار داشت: حرکتی از ابتدای انقلاب در راستای فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی شروع شده است باید به طور گسترده استمرار داشته باشد و به خوبی از این میراث گرانبها حفاظت شود.

آیت الله سعیدی در پایان تاکید کرد: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آمادگی این را دارد که برای ارتقاء امور فرهنگی و هنری با حوزه هنری تعامل و همکاری داشته باشد تا از ظرفیت عظیمی که در حرم بانوی کرامت وجود دارد در راستای فرهنگ اسلامی استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها