فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جلسه توجیه و ابلاغ برنامه های سال 96 در جمع فرماندهان پایگاه های تابعه حوزه امام علی علیه السلام انسان انقلابی را زمینه ساز اسلام انقلابی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۵۸۵۲۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع)خاتم،جلسه توجیه و ابلاغ برنامه های سال 96 با حضور استاد یار صالحین، فرمانده و مسئول مالی ناحیه و فرماندهان پایگاه ها در محل حوزه امام علی علیه السلام برگزار شد.

در این جلسه ابتدا فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام سیاست های کلی برنامه ها بسیج در سال 96 را تشریح کرد و از فرماندهان پایگاه ها خواست تا نسبت به کیفی اجرا کردن برنامه ها در سال 96 اهتمام داشته باشند.

سرهنگ آزادی نژاد نیز در ادامه طی سخنانی هدف دشمن را بازگشت انقلاب به قبل از سال 57 عنوان کرد و اظهار داشت: موانع دشمن در این هدف انسان انقلابی و اسلام انقلابی است چرا که انسان انقلابی زمینه ساز اسلام انقلابی است.
وی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر روز حرکت رو به جلو دارد گفت: بسیج مهار کننده حرکات مغرضانه دشمنان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در ادامه با اشاره به شاخصه های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات خاطر نشان کرد: فردی را برای اتنخابات ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر انتخاب نمائید که نسبت به اسلام و دین تعهد کامل داشته باشد و همچنین نسبت به ولایت تبعیت مطلق داشته باشند.

در ادامه نیز برنامه های سال 96 به فرماندهان پایگاه ها ابلاغ و مسئول مالی ناحیه نیز آنان را با روند اجرای برنامه ها و اعتبار برنامه ها توجیه کرد.
در پایان جلسه از فرمانده پایگاه شهدا بعنوان برترین فرمانده پایگاه در سال 95 قدردانی شد و در ادامهباصرفشامازمیهمانانوفرماندهانپایگاهها پذیرایی به عمل آمد.


ارسال نظرات