مشارکت شهرداریهای شهرستان نمین در تبلیغات محیطی جشنواره کتابخوانی رضوی

معاون فرماندار شهرستان نمین از مشارکت شهرداریهای این شهرستان در تبلیغات محیطی جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۸۵۴۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، ملاجعفرلو در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نمین با استقبال از جشنواره کتابخوانی رضوی، این برنامه فرهنگی را قدمی مهم در ترویج فرهنگ رضوی و کتابخوانی برشمرده و گفت: با کمک همه دستگاههای اجرائی و فرهنگی، این جشنواره به بهترین وجه ممکن در نمین برگزار خواهد شد.

وی، مشارکت هلال احمر در نصب چادر جهت ایستگاه جشنواره در میدان مرکزی نمین، کمک 10 میلیون ریالی شهرداریها در زمینه تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی های لازم در محیط های اداری، آموزشی و اماکن عمومی را از جمله برنامه های مورد نظر برای جشنواره اعلام نموده و تصریح کرد: نهادهای شهرستان نمین، آماده هرگونه همکاری در این خصوص هستند.

این مسئول، در بخش دیگری از سخنان خود، از تجهیز بخش های کودک کتابخانه های عمومی تقدیر کرده و تأکید کرد: کودکان کتاب خوان، آینده ای سرشار از توسعه و پیشرفت را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد.

رئیس اداری مالی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز در این جلسه با اظهار خرسندی از مشارکت دستگاههای اجرائی شهرستان نمین در جشنواره کتابخوانی رضوی، از نمین بعنوان نگین فرهنگ استان یاد کرده و گفت: مردم فرهنگ دوست نمین، همواره مشارکت کم نظیری در برنامه های فرهنگی ملی و استانی داشته اند.

مجید مهرآذر، تهیه و توزیع لوح های فشرده حاوی فایل pdf کتابهای جشنواره، تبلیغات رسانه ای، اطلاع رسانی در محیط های شهری، برپائی ایستگاههای جشنواره در میادین مرکزی شهرها و اطلاع رسانی در فضای مجازی و شبکه های مجازی را از جمله اقدامات مورد نظر جهت جلب مشارکت مردم برشمرده و تصریح کرد: بسیاری از ارگانهای اجرائی و فرهنگی استان، مشارکت خود را در برگزاری جشنواره اعلام داشته اند.

در ابتدای این جلسه، محمد فتحی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نمین ضمن گزارش اهم برنامه های کتابخانه ای، گزارش از فعالیتهای برنامه ریزی شده با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی را اعلام داشت.

ارسال نظرات