خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر با بیان اینکه طلاب پرچمداران تبلیغ دین در جامعه هستند بیان داشت : طلاب باید با ابعاد مختلف جنگ نرم آشنایی پیدا کرده و با شناخت محورهای تهاجم دشمنان، در جهت تقویت اقتصاد مقاومتی و فرهنگ غنی کشور گام برداشته و هجمه های دشمنان را دفع کنند.
کد خبر: ۸۸۵۸۵۴۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر از برگزاری جلسه طلاب و روحانیان با محوریت ابزارهای چندرسانه ای خبر داد و ابراز داشت: آشنایی با فضای جنگ نرم و تهاجمات دشمنان علیه کشور امری ضروری است.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر با بیان اینکه طلاب پرچمداران تبلیغ دین در جامعه هستند بیان داشت: طلاب باید با ابعاد مختلف جنگ نرم آشنایی پیدا کرده و با شناخت محورهای تهاجم دشمنان، در جهت تقویت اقتصاد مقاومتی و فرهنگ غنی کشور گام برداشته و هجمه های دشمنان را دفع کنند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: طلاب از این آموزشها در برنامه های تبلیغی خود بهره برده و می توانند به روشنگری برای نسل جوان و به ویژه دانش آموزان که آینده سازان انقلاب هستند بپردازند.

 

وی در ادامه بیان داشت: در این جلسات از محتوای آموزشی گروه جهادی تبلیغی روایتگران نور حوزه علمیه قم و جشنواره فیلم مردمی عمار بهره برداری شد.

 

حجت الاسلام بنی عامریان تأکید کرد: این جلسات شامل تحلیل برنامه ویدئو رسانه شلیک نرم با موضوع آسیب شناسی بازی های رایانه ای و شبکه های اجتماعی بود.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر اظهار داشت: توجه به فضای رسانه ای و تبلیغی دشمنان هجمه های آنها را آشکار کرده و یافتن راه مقابله با این هجمه ها را آسان می کند.

 

این مسئول عنوان داشت: طلاب به عنوان پرچمداران آینده عرصه دین باید هوشیاری خود را حفظ کرده و با بصیرت افزایی در جامعه راه نفوذ دشمنان را ببندند و اجازه ندهند نسل جوان کشور با مخاطره فرهنگی مواجه شود.

 

وی برگزاری جلسات آموزشی و بصیرت افزایی را عاملی مهم در افزایش بینش طلاب دانست و گفت: این جلسات باید تداوم داشته و با تلاش اساتید و مسؤولان اثرگذاری این جلسات را افزایش داد.

 

حجت الاسلام بنی عامریان در پایان مطرح کرد: در جلسه آشنایی طلاب با فضای جنگ نرم از پخش کلیپ و اسلایدهای متنوع با موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی نیز استفاده شد.

ارسال نظرات