دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی در کرمان:
دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی در کرمان گفت : جبهه مردمی یک حزب و تشکل سیاسی نیست بلکه یک مجموع فراگیری است که همه تشکل ها و احزاب می توانند با یک شاخص در آن فعالیت کنند.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۰۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سید حسین صابری دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی در کرمان امروز صبح در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی از اواخر سال ۸۴ به صورت غیر رسمی شروع به کار کرده است و بر اساس تجربیات تلخ و شیرین گذشته به این نتیجه رسید که شیوه های قبلی رضایت بخش نیستند ؛ بنابراین دور هم جمع شدند و در تاریخ ۵ دی ماه ۹۵ جبهه مردمی اعلام موجودیت کرد.
جبهه مردمی یک حزب و تشکل سیاسی نیست
وی گفت : جبهه مردمی یک حزب و تشکل سیاسی نیست بلکه یک مجموع فراگیری است که همه تشکل ها و احزاب می توانند با یک شاخص در آن فعالیت کنند .
صابری خاطر نشان کرد :در قانون اگر ۲ تشکل قانونی و شناسنامه دار از جبهه مردمی حمایت کنند کافی است و ۱۸ تشکل رسمی شاخص دار و شخصیت ها و تشکل ها از این جبهه اعلام حمایت کردند .
هدف جبهه مردمی کمک و هدایت گیری دولت اسلامی است
این استاد دانشگاه هدف جبهه مردمی را کمک و هدایت گیری دولت اسلامی دانست و ادامه داد : این جبهه تنها به دنبال رئیس جمهور اسلامی نیست زیرا کشور نیازمند دولتی منسجم و قانونمند است .
دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی در کرمان عنوان کرد : جبهه مردمی از همان ابتدا به دنبال یک مجموعه صحیح مدیریتی و کارآمد بوده است لذا در استان ها این جبهه شکل گرفت و در این فضا بیشتر به سمت جوان گرایی و حضور بانوان در این مجموعه حرکت کرده اند .
سیاست جمنا از پایین به بالا می باشد
وی تاکید کرد : سیاست جمنا از پایین به بالا بوده است بنابراین ۳ هزار نفر از استان های مختلف انتخاب شدند و در جمع بندی آخر بعد از رای گیری آخر ۵ نفر به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای ثبت نام معرفی شدند که ۴ نفر در آخر برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند واز این افراد ۲ نفر تایید صلاحیت شدند و هم اکنون ۲ نفر از این کاندیدا در عرصه تبلیغاتی حضور دارند .
صابری توضیح داد : تصور من بر این است که اگر کمیته ها و کانون های خودمان را در شهرستان های مختلف و بر اساس ظرفیت های خود گسترش دهیم در آینده می توانیم کارساز باشیم .
این استاد دانشگاه تشریح کرد : جمنا در انتخابات ریاست جمهوری با نگاه مردم سالاری دینی و آزادی دینی در هر استان دبیران شهرستانی را از ورود به ستادهای خاص منع کرده است و مطمئنا این ۲ کاندیدا تا جایی پیش می روند که در تصمیم گیری آخر به نتیجه نهایی رسند .
دبیران جمنا در شهرستان ها به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی معرفی نشده اند
دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی در کرمان اظهار کرد : همه اعضای جمنا بنا به سلیقه خود در هر دو ستاد آقایان رئیسی و قالیباف شرکت می کنند و دبیران جمنا در شهرستان ها به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی معرفی نشده اند زیرا می خواهیم فضای همدلی را حفظ کنیم تا در نهایت بتوانیم به جمع بندی جمنا عمل کنیم.
وی شعار جمنا را وحدت و همدلی معرفی کرد و تشریح کرد : تقریبا در استان لیست واحدی به عنوان جبهه مردمی انقلاب اسلامی نداریم تا به دلیل اختلاف سلیقه ها به جمنا آسیبی وارد نشود و اگر در انتخابات بتوانیم فضا را به سمتی ببریم که مردم به هر لیستی کامل رای دهند مطمئنا آن لیست برنده خواهد بود .
صابری در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر ماندن دو کاندیدای جمنا تا لحظه آخر افزود : اگر شرایط و ارزیابی دقیق جمنا را به این نتیجه برساند که با کنار گیری فردی نفر دوم به نتیجه برسد این کار صورت می گیرد ولی اگر با کناره گیری یک نفر به نتیجه مطلوب نرسند حضور دو نفر در صحنه انتخابات لازم است.
این استاد دانشگاه در ادامه در خصوص سفر روز گذشته ابراهیم رئیسی به کرمان بیان کرد :  در دولت فعلی علاوه بر خدماتی که انجام داده اند ، اشکالات اساسی وجود دارد و همه دولت ها دارای نقدهایی هستند ولی دولت فعلی خوش باوری عمیقی نسبت به خارج از کشور و تعامل یک بعدی با کشور خاصی دارد .
وی خاطر نشان کرد : این دولت همه انرژی خود را برای ایجاد تعامل با جهان گذاشته است اما به دلیل بدعهدی های آمریکا تحریم های جدیدی برعلیه ایران و شخصیت های مهم صورت گرفته است .
دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی در کرمان توضیح داد : این دولت همراه با وعده های گوناگون ، آمار و اطلاعات نادرست می باشد و اکنون افتتاح های دولت در برخی استان ها رنگ و بوی تبلیغاتی دارد و مردم بر این اساس نسبت به دولت قضاوت خواهند کرد .
صابری اظهار کرد : شعارهای دیروز مردم کرمان نشان از این دارد که وضعیت موجود را نمی‌پسندند و از وضع فعلی جامعه ناراضی هستند و خواهان تغییر در مدیریت اجرایی کشور هستند .
وی در پایان اظهار داشت : این که برخی افراد با تهمت و افترا نسبت به برخی کاندیدای ریاست جمهوری صحبت می کنند کاری نادرست و غیر واقع است و این ها شایعاتی بیش نیستند .

ارسال نظرات