مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

رئیس جمهور آینده باید در مقام نظر و عمل با رهبری هم افزا باشد

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در کل سپاه گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که هم در نظر و هم در عمل با مقام معظم رهبری هم افزا باشد.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۰۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در همایش طلایه داران ظهور در میناب با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در یکی از مقاطع حساس و سرنوشت سز قرار دارد،گفت:انقلاب اسلامی ایران هم اکنون به گونه ای پیش می رود که بتواند بنیانگذار تمدن نوین اسلامی و زمینه ساز ظهور شود.

 

 

وی انقلاب اسلامی را پایان بخش استبداد داخلی و استعمار خارجی دانست و اظهار کرد:به فضل الهی انقلاب اسلامی همه مکارم اخلاقی، ارزش های الهی و انسانی را که در سایه مکتب لیبرالیست غرب و نظام سوسیالیست شرق به انزوا کشیده شده بود را به جامعه بشری عرضه می کند.

 

 

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود:انقلاب اسلامی با هدف حاکمیت دین، اصول دین و برابری محقق شد و زمینه ساز تحقق آن شد که مردم آزادانه در سرنوشت خود مشارکت کنند.

 

 

ادیانی تصریح کرد:تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با صندق اخذ رای هیچ آشنایی نداشتند ولی امروز همه مناصب سیاسی و حکومتی تا عالی ترین سطح را مردم با رای خود انتخاب می کنند.

 

وی با بیان این مطلب که امروز ملت ایران در چشم جهانیان عزیز . با عزت است،عنوان کرد:روزگاری یک درجه دار ساده آمریکایی به صورت امرای ایران سیلی می نواخت و کسی جرات اعتراض نداشت ولی امروز جمهوری اسلامی به قدرت منطقه تبدیل شده و عمق استراتژیک آن به یمن، لبنان، سوریه و عراق رسیده است.

 

این مسئول  با بیان اینکه ملت ایران با رهبری امام بزرگوار انقلاب را به پیروزی رساند، از استقرار جمهوری اسلامی با مدل نظریه ولایت فقیه به عنوان مهمترین ثمره انقلاب اسلامی نام برد و بیان کرد:امام خمینی(ره) در قالب انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را گوش به آغوش آورد.

 

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به ۲۹ اردیبهشت ماه و انتخابات ادامه داد:ملت ایران در آستانه رخداد بزرگی است لذا در انتخاب رئیس جمهور باید دقت کنیم رهبر معظم انقلاب چه شاخص هایی را بیان می کند.

 

وی گفت:رئیس جمهور مجری قانون است و برابر قانون نیز باید انقلابی، پایبند به اصول و مولفه های انقلاب و مجری منویات رهبری باشد.

 

ادیانی اظهار کرد:این افتخار نیست که دو وزیر دارایی خود را به مجلس ارائه کنند و دارایی شان بیش از هزار میلیارد تومان باشد.

 

وی تصریح کرد:مردم برای تحقق ارزش ها و استحکام نظام خون و شهید داده اند نه برای این که عده ای با رسیدن به مسئولیت برای خود اندوخته جمع کنند.

 

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود:اداره امور کشور جرات می خواهد و با شعار نمی شود لذا کشور به نیروی جوان لایق و مدیر جهادی نیاز دارد تا بتواند برای عمران مناطق مختلف کشور وقت بگذارد، در مقابل هجوم دشمن ایستادگی کند و به معنای واقعی انقلابی و مردمی باشد و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکند.

 

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد:مردم باید در انتخابات ۲۹ اردیبهشت دقت کنند تا منتخب آنها کسی باشد که در مقام نظر و عمل با مقام معظم رهبری هم افزا باشد.


ارسال نظرات