خبرهای داغ:
نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

فرودگاه شاهرود توسعه یابد

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در حوزه کشاورزی شهرستان شاهرود انجام شده اما کافی نیست، گفت: توسعۀ فرودگاه شاهرود و پیگیری برای تعیین مرز هوایی این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۳۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،سیدحسن حسینی‌شاهرودی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان که با حضور علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم دیگر شاهد وقایع تلخی همچون حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر نباشیم.

وی افزود: طی یک سالی که اینجانب در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور دارم، شاهد انجام اقدامات مناسب و خوبی در وزارت امور اقتصادی و دارایی هستم.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: لایحه اصلاح بانکداری اسلامی، مالیات و ... از لوایح بسیار خوبی است که در دستور کار وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار دارد.

حسینی‌شاهرودی بیان کرد: شاهرود شهرستان محرومی نیست و پتانسیل‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف دارد؛ اما تاکنون آن‌چنان‌که شایسته است، شکوفا نشد.

عضو هیئت رئیسۀ کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: وجود معادن غنی در شهرستان شاهرود می‌تواند موجب ایجاد اشتغال فراوان برای مردم این دیار شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اقدامات مناسبی توسط دولت در حوزه کشاورزی در شهرستان شاهرود انجام شده اما کافی نیست.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: انگور تولیدی شاهرود تنها انگور کشور است که قابلیت نگهداری 6 ماهه در سردخانه را دارد.

نایب رئیس فراکسیون کار و کارآفرینی مجلس بیان کرد: پیشنهاد ما توسعه فرودگاه شاهرود، تسریع و پیگیری ویژه در تعیین مرز هوایی شاهرود، ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در شاهرود، فعال‌سازی معادن در شاهرود و میامی، رفع موانع شرکت‌های تولیدی فعال و نیمه‌فعال و جبران خسارت کشاورزان منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۴ کارخانه کنستانتره شهرستان شاهرود پس از مدت‌ها تعطیلی احیا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها