جشن نیمه شعبان احیاگر آیین محمدی است

حجت الاسلام سید مهران کریم‌پور گفت: نیمه شعبان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است ومیلاد احیاگر آیین محمّدی و تبلور شجاعت علوی است.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۴۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷



به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن میلاد حضرت ولی عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) با حضور کلیه نیروهای پایور ووظیفه در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان برگزارشد .

 حجت الاسلام سید مهران کریم  مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری گفت: ظهور منجی بشر در دوران آخرزمان، باوری است قطعی و همگانی که ادیان و شرایع توحیدی ، غیرتوحیدی و نیز بعضی از مکاتب بشری، نوید چنین روزی را به پیروان خویش داده اند .

وی خاطرنشان کرد: در این میان، اسلام با مبانی قوی نظری و عملی، موضوع ظهور را به صورت صحیح تبیین کرده و با راهکارهای مناسب و درخور، واژه انتظار و منتظر مصلح را در میان جوامع اسلامی تبیین کرده است .

این مسئول با بیان اینکه واژه مهدویت تبلور فرهنگ انتظار است که همه مسلمین، اعم از شیعه و اهل سنت در باور داشت آن، اتفاق نظر دارند افزود: در روایات نه تنها وقت و زمان خاصی برای ظهور امام زمان )عجّل‌ الله‌ فرجه ‌الشریف) تعیین نشده، بلکه از تعیین وقت برای ظهور امام زمان (عجّل‌ الله‌ فرجه‌ الشریف) ممانعت شده است.


ارسال نظرات