توسط جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد؛

نشست بصیرتی زیر عَلَم انگلیس در دانشگاه محقق

نشست بصیرتی "زیر عَلَم انگلیس" با موضوع بررسی خیانت های انگلیس در کشورهای اسلامی توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در آمفی تأتر دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۴۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ابصارخبر، حسین محسنی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در نشت بصیرتی زیر علم انگلیس در جمع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه انگلیس خائن به بشریت است، گفت:اعمال و رفتار انگلیسی ها در طول تاریخ  این ادعا را بارها ثابت کرده است.
وی به مرزبندی های موجود میان قدرت های جهان اشاره کرد و گفت: انگلیس در طول تاریخ همواره به فکر منافع خود بوده تا با استثمار کشورهای جهان سوم  به هدف شوم خود یعنی تسلط بر جهان دست پیدا کند.
عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی تفرقه انگیزی های انگلیس میان شیعه و سنی را یادآور شد و گفت: انگلیس محمد بن عبدالوهاب را در سفره مسلمانان نشاند و از این طریق بین مذاهب اسلامی جنگ به راه انداخت.
وی با بیان اینکه در میان اهل سنت موضوعی بنام جهاد وجود نداشت، تصریح کرد: انگلیسی ها به وسیله ایادی خود، عدو قریب را با عدو بعید جابجا کرده و بدین وسیله آتش جنگ و تفرقه را به جان مسلمانان انداختند.
در ادامه این نشست  جلسه پرسش و پاسخ با محوریت شرارت های انگلیس در ایران و جهان اسلام برگزار شد.
 

 
نشست بصیرتی زیر عَلَم انگلیس در دانشگاه محقق
نشست بصیرتی زیر عَلَم انگلیس در دانشگاه محقق
نشست بصیرتی زیر عَلَم انگلیس در دانشگاه محقق
 
ارسال نظرات