در نشست معرفتی واخلاقی دانشجویی مطرح شد؛

حجت الاسلام احمدی:فضایل اخلاقی،یکی از معیارهای انتخاب اصلح است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور اردبیل به تبیین فضایل اخلاقی انسان پرداخت و گفت: فضایل اخلاقی،یکی از معیارهای انتخاب اصلح است.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۵۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ابصارخبر،حجت الاسلام  اسماعیل احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور اردبیل ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح فضایل اخلاقی انسان ها پرداخت و گفت: دوری از انجام گناه و فاصله گرفتن ار رذایل اخلاقی باعث رسیدن انسان به فضایل اخلاقی می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تجسس در کار دیگران، انجام گناه، غیبت و شهوت پرستی را از جمله رذایل اخلاقی  در انسان ها عنوان کرد و گفت: انسان ها باید همواره بکوشند تا با دور کردن خود از رذایل اخلاقی به فضایل اخلاقی برسند.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید همواره با قرآن کریم در ارتباط باشند،گفت؛ انس با کلام الهی که سراسر نور است می تواند انسان را به قله های سعادت رهنمون کند.

احمدی ابعاد فرهنگی و اجتماعی دین مبین اسلام را یادآور شد و با بیان اینکه قرآن کریم علاوه بر اخلاقیات، ابعاد فرهنگی و اجتماعی انسان ها را نیز در بر می گیرد،گفت: امروز دشمنان این کتاب آسمانی درصدد هستند تا با تبلیغ جنبه های فردی دین، مردم را از دستیابی به اتحاد و یکدلی دور نگه دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن یادآوری خدمات شهید مطهری به اسلام  به تشریح اسلام متحجر و سکولار پرداخت و گفت: بالاترین هنر شهید مطهری مبارزه با اسلام متحجر و سکولار بود.

وی با بیان اینکه اسلام به ظواهر نیست،تصریح کرد:عمل به مفاهیم قرآن کریم موجب سعادت انسان ها می شود.

احمدی با بیان اینکه شهید مطهری نظام جمهوری اسلامی را مهندسی کرد گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز متصل به ائمه اطهار(ع) و برهان قوی  برگرفته از ائمه معصومین(ع) است، چونکه بر پایه حق استوار شده است.

وی در پایان سخنان خود انتخابات را مهمترین مسئله پیش روی ایران دانست و از دانشجویان خواست تا با بصیرت برگرفته از مفاهیم قرآنی و شاخص های اخلاقی و انقلابی، فرد اصلحی را جهت سکانداری کشور در 4 سال آینده انتخاب کنند.


 

فضایل اخلاقی،یکی از معیارهای انتخاب اصلح است
فضایل اخلاقی،یکی از معیارهای انتخاب اصلح است
فضایل اخلاقی،یکی از معیارهای انتخاب اصلح است
ارسال نظرات