خبرهای داغ:

آیین عطرافشانی و گلاب شویی حرم شهید اردهال در کاشان با گلاب نیاسر

آیین غبارروبی و عطرافشانی مضجع نورانی سلطان علی بن امام محمدباقر علیهما السلام با حضور مدیر کل اداره اوقاف و امورخیریه استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۵۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
به گزارش  خبرگزاری بسیج ازکاشان،این آیین معنوی و نورانی با حضور حجت الاسلام رضا صادقی، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان،مدیران ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های استان و دبیران ستادی با گل افشانی گلبرگ های گل محمدی بر مضجع شریف شهید اردهال انجام شد.
 
عطر گل محمدی همراه با زمزمه صلوات بر محمد و آل محمد و مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت علیهم السلام در مدح و ثنای ایمه معصومین خاصه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در آستان میلاد موفورالسرورش فضای حرم این امامزاده واجب العظیم را بسیار معطر ومتبرک کرده بود.
 
آیین عطرافشانی و گلاب شویی حرم مطهر امامزاده سلطانعلی ابن محمد باقر(ع) با گلاب ناب نیاسر با حضور کودکانی که تاجی از حلقه های گل محمدی بر سر داشتند و شال های سبز برگردن زیبایی خاصی به این مراسم داده بود.
حضور دانش آموزان شهر نياسر نیز با سبدهای گل محمدی و شال گردن های سبز برای شرکت در این آیین زیبایی مضاعفی به مراسم بخشیده بود.
 
زائرين حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر علیهما السلام نیز به همراه مسئولين در این آیین غبارروبی در فضايی آكنده از معنويت، غبار و زنگار از دل شستند و مروارید اشک بر چشم سفتند.
 
شایان ذکر است :آيين عطر افشاني حرم مطهر حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) هر ساله در فصل ارديبهشت با گلاب تهيه شده از مراسم افتتاحيه آئين گلاب گيري شهر نياسر در مراسم ويژه با حضور شهردار این شهر انجام می شود.
ارسال نظرات