خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع امام جماعت و فرماندهان پایگاه های حوزه امام صادق(ع) سپاه غدیر تبریز، با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: بی شک حضور مردم در این انتخابات سرنوشت مملکت را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۷۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام حسن کاملی فر با اشاره به چندی از مشکلات معیشتی و نیاز های جوانان مردم و و اقشار کم در آمد جامعه پرداخت و افزود: در زمانی که مردم ما زیر خط فقر بوده و در فشار های مالی و اقتصادی قرار دارند مسئولان ما باید اشرافی گری و دنیا طلبیرا کنار بگذارند.

وی اضافه کرد: برای تشکیل این انقلاب خون های زیادیداده و از جان گذشتگی های بسیاری انجام گرفته و با این اوصاف ملت ما از هیچ مشکلی هراس ندارد چه مشکلات مالی و چه جنگ و بنا به فرموده رهبری حضور مردم در صحنه عامل پیروزی و به عقب راندن دشمنان شده است.

حجت الاسلام کاملی فر بصیرت افزائی را مهم دانست و اظهار داشت: امروز با بصیرت افزائی درست این درک را به همه می رسانیم نیاز امروز جامعه حضور مدیر نترس، شجاع و انقلابی است.

وی ادامه داد: اکنون که نظام جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده است که ما باید خود را نه تنها در منطقه بلکه در سطح جهانی اثبات کنیم و اتحاد ملی خود را بیش از پیش در زمینه انتخاب فرد اصلح در جامعه نشان دهیم چراکه امروز بیش از هر زمانی ملت و کشورمان نیازمند رئیس جمهوری عاقل، شجاع، با تدبیر و کار آمد است.

ارسال نظرات