کارآفرین نمونه میانه ای:

هدف ما عرضه میوه و مواد غذایی سالم به مردم است

یکی از تولیدکنندگان و کارآفرینان نمونه میانه که به تولید محصولات زراعی مشغول است در خصوص راه اندازی کارگاه تولیدی خود گفت: در این کارگاه برای 18 نفر از جوانان اشتغال ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۸۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

باقر وحیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: سودی که از این تولیدات عاید ما می شود نسبت به میزان سرمایه ای که در آن به کار رفته، بسیار ناچیز است ولی با کمک این جوانان می خواهیم محصولاتی بدون کود شیمیایی و سالم عرضه کنیم و هدفمان این است که غذا و میوه سالم بر سر سفره همشریانمان باشد.

در ادامه این گفتگو همچنین دو کارآفرین دیگر به نام های عبدالله و حمید شیخ الاسلامی که هر کدام موفق به بستر سازی اشتغال حداقل 20 نفر از جوانان در کارخانه تولید خوراک دام و طیور و پرورش طیور شده اند نیز خواستار حمایت جدی از سوی دولت شدند تا بتوانند در بازار رکود اقتصادی همچنان به فعالیت خود استمرار بخشند.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بازدید از کارخانه تولید خوراک دام و طیور، راه اندازی و نصب دستگاه های بزرگ تولیدی توسط جوانان شهرستان را نمونه ای بی نظیر و از مصادیق بارز فرمایشات رهبری مبنی بر اعتماد به جوانان کشور عنوان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین سپاه میانه به همراه تعدادی از کارکنان سپاه از سه طرح اشتغال زایی مورد حمایت بسیج سازندگی در میانه بازدید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار