مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان :‌

جذب سرباز معلم در آموزش‌وپرورش لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از ابلاغ دستورالعمل جذب سرباز معلم در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۹۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ خدا نظر دریکوند در جمع خبرنگاران از ابلاغ دستورالعمل جذب سرباز معلم در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام متقاضیان از تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا ۲۶ اردیبهشت ماه انجام می شود.

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به امور اداری نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند، و ثبت نام برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس صورت می پذیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به غیر قابل قبول بودن مدارک تحصیلی معادل، عنوان کرد: اصل برگه سبز اعزام صرفاً از اول تیر ماه و اول شهریور ماه سال جاری بدون غیبت، ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است.

دریکوند بیان کرد : اگر فرد مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو کرده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود؛ همچنین لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امریه آموزش و پرورش شامل کسر خدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل است، گقت: همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص برای ادامه تحصیل وجود ندارد و درخصوص موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت غیرمجاز است و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند، لذا ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص شده و اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود.

دریکوند با اشاره به اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی در اول تیرماه سال جاری، خاطر نشان کرد: مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد؛ لذا پیشنهاد می شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام کرده و ثبت اطلاعات خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

 
انتهای پیام /Z

ارسال نظرات